Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Buddy er på en måte litt komisk morsomt å kjøre, fordi den er SÅ simpel. Føles livsfarlig og det er nok ikke langt unna sannheten heller! Det er forøvrig den eneste elbilen jeg har kjørt... :P

Revaen byr ikke på noe mer kan jeg røpe. Bortsett fra litt bedre førermiljø. 

Men fakta er at jeg sparer så grusomt mye penger på å bruke den som studentbil ( har 4km til Høgskolen med bomring -_- ) at et annet valg ville vært idiotisk. 

 

Men, trøster med med at jeg har Ebersprächer med tidsur, så den er i det minste god og varm :roll: ( Og kan lade gratis på skolen da, hehe ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde være mulig å få en et rent eksemplar for under 500 hvertfall :P

 

Som jeg skrev så er det fullt mulig å få inn en for under 300 000 kr med avgift, det er takket være de nye reglene :)

:roll:

Jaja, det er jo bedre enn å gå da ;) Bare å få seg BMW igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som jeg skrev så er det fullt mulig å få inn en for under 300 000 kr med avgift, det er takket være de nye reglene :)

Jaja, det er jo bedre enn å gå da ;) Bare å få seg BMW igjen :)

hva med en 7serie b12? vet ikek helt hva navnet er men de ser veldig grove ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig skatte regelen? hvis jeg tar ut de pengene jeg vant igår må jeg betale skatt av det?  er det sånn at jeg ikke har lov til å vinne mer enn 10 tusen per år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er gevinster fra utenlandske spill skattepliktige når gevinsten er over kr 10 000. Da er hele gevinsten, med fradrag for innsatsen i det konkrete spillet, skattepliktig og skal normalt beskattes som kapitalinntekt.

Beløpsgrensen gjelder for den enkelte gevinst, og ikke samlet netto inntekt gjennom året.

Men hvis gevinsten kommer fra EØS/EU-land, og stammer fra spill som tilsvarer spill eller lotterier som lovlig kan tilbys i Norge (for eksempel spill som tilbys fra Norsk Tipping) så vil hele gevinsten være skattefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er poenget med "info på pm"? Leser spørsmål som "hvilken motor har denne originalt?", og de svarer "sendt pm", hva er greia med det? Hvorfor vil noen holde dette vekke fra offentligheten, hva tjener en på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er gevinster fra utenlandske spill skattepliktige når gevinsten er over kr 10 000. Da er hele gevinsten, med fradrag for innsatsen i det konkrete spillet, skattepliktig og skal normalt beskattes som kapitalinntekt.

Beløpsgrensen gjelder for den enkelte gevinst, og ikke samlet netto inntekt gjennom året.

Men hvis gevinsten kommer fra EØS/EU-land, og stammer fra spill som tilsvarer spill eller lotterier som lovlig kan tilbys i Norge (for eksempel spill som tilbys fra Norsk Tipping) så vil hele gevinsten være skattefri.

norsk tipping tilbyr nå poker, da er gevinsten skattefri? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og atter nei det må du ikke finne på også Audi da.. Se på saus-gutten her vurderer å kjøre uten oljetrykk eller hva det var haha. Kjør BMW du :)

det er viktig å ikke kjøre bilen med svak oljepumpe, ellers må du nok kaste bilen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...