Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det der er like spennende hver gang..

Husker jeg fikk feil på bilen fordi han trodde omformeren til AE ringene mine var Xenon bokser som ga signaler til lampa om at den skulle lyse sterkere xD

 

Gikk heldigvis bra! Var på overtid med EU, og måtte få godkjent senkesettet ;p Ganske allright å ha senk i vognkortet, for første gang i mitt liv :D

 

Er Mini en ålreit kjørebil?Ja den er femi etc, men den skal jo selges igjen med mindre min søster vil ha den.. Får ett godt tilbud på den i innbytte på jaggen..hm hm hm...

 

Mini er konge! Min mor har en Mini Cooper D, med sportspakke osv... Kjekk bil, billig i drift, og ved hjelp av en chip, har du plutselig 145hk i den lille dieselmotoren ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Mini en ålreit kjørebil?Ja den er femi etc, men den skal jo selges igjen med mindre min søster vil ha den.. Får ett godt tilbud på den i innbytte på jaggen..hm hm hm...

 

Dama har Mini cooper Clubman, altså den litt lange versjonen, konge bil, lav og stiv til å være orginal bil :) diesel med 100 hest så går ikke fært men heelt ok :) 

 

to dører på ene siden

 

https://www.google.no/search?q=mini+cooper+clubman&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SuDgUsLXFuWVyAPSw4HwBg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1320&bih=939#q=mini%20cooper%20clubman&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=JefeI0Ao3EpmpM%253A%3B2UxEcjk3_tJb2M%3Bhttp%253A%252F%252F0.tqn.com%252Fd%252Fdetroit%252F1%252F0%252Fe%252F7%252F-%252F-%252Fmini.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fdetroit.about.com%252Fod%252Fjobsbusiness%252Fig%252F2009-Highlights-from-the-NAIAS%252FMini-Cooper-Clubman-at-NAIAS.htm%3B3877%3B2207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser den ut som en snøhaug...og hvor den er fra er usikkert...den er fra stovner...eier bor der... haha :P Altså...keen på oppsett?Aner ikke hva som er tilgjengelig etc... jeg er noob på sånt :P

Haha.. Skal det kun være et fremkomstmiddel? Hvis ja, hadde å nappe plomberigene vært nok egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg genrelt de billigste... Mini One...?

Har aldri kjørt en Mini One, men vil tro at det er langt fra kjedelig. Sannsynligvis går det bra nok til at det føles litt moro i den lille bilen. Utstyret vil nok spille litt inn for hva slags følelse du får, med panoramasoltak, Hk anlegg osv blir det fort trivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy i permisjon Wicky?? :P

 

 

Aner ikke...går ut i perm i morgen :) Tror det skal bli moro :P

 

Haha.. Skal det kun være et fremkomstmiddel? Hvis ja, hadde å nappe plomberigene vært nok egentlig. :)

 

Kun til og fra jobb as... så en plombebombefjerning hadde vært artig :P

 

Har aldri kjørt en Mini One, men vil tro at det er langt fra kjedelig. Sannsynligvis går det bra nok til at det føles litt moro i den lille bilen. Utstyret vil nok spille litt inn for hva slags følelse du får, med panoramasoltak, Hk anlegg osv blir det fort trivelig.

 

Hadde ikke du sånn bil a? Cooper eller no? Husker jeg mobba deg ganske mye pga den..haha :P men ja.. er igrunn bare snakk om å bli kvitt jaguaren ved innbytte og deretter selge innbyttebilen kontant...

 

 

WOW!!!

 

Jeg multikuota! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...