Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei det husker jeg ikke, men jeg husker derimot at jeg sa at E90en kommer bedre opp en bratt bakke enn en E klasse :) Og at jeg skulle gi deg ett handikap med å bytte det ene bakdekket med ett sommerdekk ;) Selvsagt er en W211 med alle sine hjelpemiddler bedre enn en gammal E34 i bratte bakker, har ikke sagt noe annet heller jeg.

Men nå har det seg slik Wicky (og dette er ikke vondt ment)...hvis jeg skulle gidde å bruke tid av min frihelg i Oslo til å møte noen fra Bimmers...ja da står dessverre ikke du så veldig høyt på lista altså. Ikke vondt ment meg jeg ser ikke på deg som det beste bekjentskapen jeg har knyttet igjennom forumet. Jeg er også helt sikker på at du synes det samme om meg :) Hadde jeg hatt med E90en derimot så hadde jeg vurdert det, bare for å få en slutt på svadaen din mot mine biler en gang for alle. Inntil videre så får jeg bare leve med "tomme ord" og det vanlige fra deg, det er langt bedre enn konsekvensene det får hvis jeg sier til dama "Hey, jeg stikker å møter noen fra Bimmers i kveld jeg" Hun som klager over at jeg bruker for mye tid på formuet ellers og så skulle jeg stikke av når vi var i Oslo, da hadde det blitt bråk gitt.... ;)

 

 

i-smell-pussy.jpg

 

 

Ha en fortreffelig aften videre med din kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jalla? Har snapoff, 2stk Bøttestoler, Hydr. brekk og samme ratt i bruks-m3'n min. Men kan virkelig ikke forstå hva som er "jalla" med det?

 

Regner du en halveis racingrigga m3 som bruksbil for ola nordmann da? Klart det ikke blir jalla i din forstand, men 19 av 20 personer som har sparcoratt farter rundt type e36 316-320/volvo 240 og da blir det etter min mening jalla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...