Robkill Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Satt i går for første gang i baksetet på e61'n, og plassen overasket meg stort! Ikke noe problem for mine 189cm å sitte behagelig der Koppholderene holdt ølen fint på plass også, noe som passet meget bra med tanke på at sjåføren var ei 17årig jente som øvelseskjørte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hmhmhm, finner ikke takrails til E39 sedan jeg.. Finner ikke noen som har det montert på finn.no heller. Finnes det ikke i det hele tatt, er det bare til E39 touring? Ikke takstativ altså, men takrails, slik en monterer takstativet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Takrails er på stasjonsvogner og går på langs. Takbøyler går på tvers og finnes til alle biler. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Så en har ikke takrails på sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Skal nedover til Kristiansand i morgen, så det er bare å skrike ut om noen ser denne saken stå og surre! "Jeg kjører ikke lastebil, jeg kjører Scania!" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Så en har ikke takrails på sedan? Nei, normalt ikke. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Så en har ikke takrails på sedan? Nei.. Takbøyler for du som han over sier, men de er ikke festet i railsa, fester i takbjelken som da heter takbøyler Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Aha, fikk bekreftet dette når jeg gikk inn på sidene til Thule, og så på monteringsguidene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 "Jeg kjører ikke lastebil, jeg kjører Scania!" hehe Hehe, noe slikt Kjører Volvo, MAN og Mercedes også jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Off, kondolerer hehe! Men du får hilse om du ser denne doningen mellom oslo og drammen imorra tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Kjører ikke der i morgen, men ellers er jeg på den strekka daglig Derimot aldri i en stakkars P-hytte ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Haha, p-hytta fungerer utmerket skal jeg si deg, den er undervurdert! Men må under 2.90 en del steder for å hente komprimatorer osv, derfor har jeg lavtaka p. Ellers går det mye 50tonns lass til Lindum utenfor drammen. Da er det kjekt med liten motor, sitter aldri i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Lindum jeg også losser på, da gjerne i R560'n der eller en R500 krokbil! Skjer at vekta blir noget for høy i de bilene.. og da går de ikke mye bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hvor har det blitt av Jordfræsar? Han var jo ganske aktiv her inne (og spesielt i denne tråden), og nå har han ikke vært pålogget siden november. Pratet med han for en drøy uke siden på FB. Hektiske dager visstnok. Lite på "nettet". awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 You rang? fish og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg