Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Satt i går for første gang i baksetet på e61'n, og plassen overasket meg stort! Ikke noe problem for mine 189cm å sitte behagelig der :) Koppholderene holdt ølen fint på plass også, noe som passet meget bra med tanke på at sjåføren var ei 17årig jente som øvelseskjørte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmhmhm, finner ikke takrails til E39 sedan jeg.. Finner ikke noen som har det montert på finn.no heller. Finnes det ikke i det hele tatt, er det bare til E39 touring? Ikke takstativ altså, men takrails, slik en monterer takstativet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, p-hytta fungerer utmerket skal jeg si deg, den er undervurdert! :P Men må under 2.90 en del steder for å hente komprimatorer osv, derfor har jeg lavtaka p. Ellers går det mye 50tonns lass til Lindum utenfor drammen. Da er det kjekt med liten motor, sitter aldri i kø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av Jordfræsar? Han var jo ganske aktiv her inne (og spesielt i denne tråden), og nå har han ikke vært pålogget siden november.

Pratet med han for en drøy uke siden på FB. Hektiske dager visstnok. Lite på "nettet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...