Shattered Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 4 dager i danmark og 8 tusen bare "forsvant" fra lommeboken min. Noen ganger greier jeg å overraske meg selv også En natt i fyllearresten + mista lommebok med cash, da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Har lagt unna noen poster fra de to siste sidene, da det begynner å minne om mobbing. Det behøver vi ikke her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Har lagt unna noen poster fra de to siste sidene, da det begynner å minne om mobbing. Det behøver vi ikke her på forumet. Skjønner ikkje koffer du slettet min post, va ikkje i nærheten av mobbing! Han må tåle å hørre ting når han kommer med så mye tåpeligt!! Haukefer og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Kan ikke fjerne en uten å fjerne alle. Kontekst forsvinner, og dette er langt fra eneste gangen en gjeng har rottet seg sammen. Det er mange tåpelige kommentarer her på forumet, og det vil aldri være en unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Hmm!! Kommer sånn rar knirkelyd når når eg skrur av aircon 2002 E46 manuell aircon Er forsåvidt en høy pipelyd i starten også.. såå ka må eg bytta x( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore? Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig. -Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ). - HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV - Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic) HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt. Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett. Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !! Måtte bare få ut litt aggresjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hmm!! Kommer sånn rar knirkelyd når når eg skrur av aircon 2002 E46 manuell aircon Er forsåvidt en høy pipelyd i starten også.. såå ka må eg bytta x( børstene kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 (endret) Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore? Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig. -Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ). - HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV - Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic) HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt. Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett. Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !! Måtte bare få ut litt aggresjon Endret Januar 28, 2014 av Sjøbuse Fjernet ulovlig innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Da sitter jeg her igjen da, på Oslo S og venter på toget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Blitt frastjålet en del ting på jobben i det siste, viser seg at tyvene har kjørt inn Brobakkveien, klippet hull i gjerde og gått over et par spor før de har forsynt seg med kobber. Luringene har slått av låsen på en konteiner, og satt på en annen slik at ingen skulle merke noe. Over en tid på antakeligvis 7-14 dager har de brukt samme rute og forsynt seg. Har nå gjort noen sikringstiltak for å stoppe de, regner med at de kommer tilbake. Poenget var i grunn... Hvis noen av dere er ute og kjører om natten i området, og skulle finne på å kjøre inn denne veien, dersom dere ser en varebil (observert en grå varebil, Iveco med hviterussiske skilter) send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore? Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig. -Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ). - HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV - Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic) HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt. Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett. Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !! Måtte bare få ut litt aggresjon Har ikke HBO app altså? Hver gang jeg ser via netflix så kjører jeg via padda og ikke via netflix appen på Appletv Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Fø faen, jeg ler. Et reisefølge på 3 som klarte å sove seg forbi Gardermoen. Nå er vi straks på Tangen, og de holder på å ringe ØVRE ROMERIKE taxi. Hvor blåst går det an å bli i skallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Fø faen, jeg ler. Et reisefølge på 3 som klarte å sove seg forbi Gardermoen. Nå er vi straks på Tangen, og de holder på å ringe ØVRE ROMERIKE taxi. Hvor blåst går det an å bli i skallen. Høres ut som dagens skoleungdom! Hvert "ledig" øyeblikk bruker man til å sove, ansvar får noen andre ta Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks... De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks... De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks... Jada, fått det med oss nå Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg