Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har lagt unna noen poster fra de to siste sidene, da det begynner å minne om mobbing. Det behøver vi ikke her på forumet. 

Skjønner ikkje koffer du slettet min post, va ikkje i nærheten av mobbing!

Han må tåle å hørre ting når han kommer med så mye tåpeligt!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore?

 

Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig. 

 

-Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ).

- HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV

- Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic)

 

HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt. 

Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett. 

 

Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !!

 

Måtte bare få ut litt aggresjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore?

Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig.

-Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ).

- HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV

- Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic)

HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt.

Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett.

Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !!

Måtte bare få ut litt aggresjon :)

Endret av Sjøbuse
Fjernet ulovlig innhold.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt frastjålet en del ting på jobben i det siste, viser seg at tyvene har kjørt inn Brobakkveien, klippet hull i gjerde og gått over et par spor før de har forsynt seg med kobber. Luringene har slått av låsen på en konteiner, og satt på en annen slik at ingen skulle merke noe. Over en tid på antakeligvis 7-14 dager har de brukt samme rute og forsynt seg. Har nå gjort noen sikringstiltak for å stoppe de, regner med at de kommer tilbake. Poenget var i grunn... Hvis noen av dere er ute og kjører om natten i området, og skulle finne på å kjøre inn denne veien, dersom dere ser en varebil (observert en grå varebil, Iveco med hviterussiske skilter) send meg en PM. post-45412-0-42516300-1390883126_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple produkter irriterer meg så inni granskauen av og til. Forbanna dumme teite idiotiske iTunes og Apple TV. Hvorfor i helvete har ikke Apple TV Appstore?

Prøver å se på Game of Thrones, men det skal jammen ikke være lett å gjøre det lovlig.

-Netflix tilbyr det ikke ( har forøvrig Netflix abonnement ).

- HBO Nordic ligger ikke inne på Apple TV

- Lastet ned HBO Nordic appen til Xboxen, men da måtte jeg faen meg ha Xbox Live Gold abonnement. ( + at jeg må betale for HBO Nordic)

HBO Nordic sier likevell at man kan bruke mirroring via iPad eller iPhone, men å legge det inn på Apple TV ? Nei, det blir mye jobb gitt.

Prøvde mirror greiene også via iPhone 5, makan til dårlig kvalitet har jeg ikke sett, så ut som en VHS kasett.

Og de lurer på hvorfor folk laster ned serier !!

Måtte bare få ut litt aggresjon :)

Har ikke HBO app altså? Hver gang jeg ser via netflix så kjører jeg via padda og ikke via netflix appen på Appletv

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fø faen, jeg ler. Et reisefølge på 3 som klarte å sove seg forbi Gardermoen. Nå er vi straks på Tangen, og de holder på å ringe ØVRE ROMERIKE taxi. Hvor blåst går det an å bli i skallen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fø faen, jeg ler. Et reisefølge på 3 som klarte å sove seg forbi Gardermoen. Nå er vi straks på Tangen, og de holder på å ringe ØVRE ROMERIKE taxi. Hvor blåst går det an å bli i skallen. 

Høres ut som dagens skoleungdom! Hvert "ledig" øyeblikk bruker man til å sove, ansvar får noen andre ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks...

 

 

De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks...

 

 

De er vel 55-60 år, og skulle til Thailand. Ble reddet av at vi skulle krysse på Tangen med motgående tog. Egentlig skulle vi ikke krysset der, men de var forsinket mot oss. Noe flaks...

 

 

Jada, fått det med oss nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...