rublings Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Kommer ikke nødvendigvis tilbake, men det kommer an på hvor alvorlig rusten er. Er det overflaterust og ikke gravrust, så holder det å pusse og tectylere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Spørs om det er ille rundt tanken, men det funker å skjøte på kobber-Nikkel på begge sider med flensverktøy fra Biltema. Selv trekker jeg alltid helt nye rør fra ende til ende.. Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Har ikke fått kikket hvor ille rusten er enda, fikk kun bilde av mangellappen der det sto "Bremserør svekket pga rustangrep - mellom tank og bakstilling" Har fått en som kan bytte dette billig bare jeg ordnet alt av rør. Derfor jeg lurte på hvem av rørene det var jeg trenger da det er veldig mange forskjellige på både Koed og Gs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 http://www.liveleak.com/view?i=d25_1390887534 thbrekke og Eksos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hvis ingen har fått med dere ang bilbelysning.no ! Useriøst firma! Tenk og kalle kunder for idioter osv da :S Btw: Den mailen er ikke til meg! Men fikk sjokk av og se den! torbfer, Skårholen, VegarVS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hvis ingen har fått med dere ang bilbelysning.no ! Useriøst firma! Tenk og kalle kunder for idioter osv da :S 1538743_752674551428149_1023684490_n.jpg Btw: Den mailen er ikke til meg! Men fikk sjokk av og se den! Nevner Bilbelysning.no en gang til, dette må komme opp på Google-søk. Fullstendig uakseptabel oppførsel! Skårholen og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Nevner Bilbelysning.no en gang til, dette må komme opp på Google-søk. Fullstendig uakseptabel oppførsel! Etter ett raskt google søk ble man vel kanskje ikke overasket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Nevner Bilbelysning.no en gang til, dette må komme opp på Google-søk. Fullstendig uakseptabel oppførsel! Bilbelysning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 All PR er nok ikke god PR. Spesielt ikke når du truer folk og signerer med firmanavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Haha, leser på trustpilot, og gang på gang skriver han at "pakken kan ha blitt borte, det skjer ikke ofte, men av og til". Merkelig at det skjer så ofte med han da.. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 idag begynte IF å behandle skademeldingen min. heldigvis kontaktet de mitt vitne.. ringte han i stad, og han var helt klar i sin sak om at det var lastebilsjåførens feil.. har lys til å fikse bilen.. bare å rette ut en bulk å en brukt bakluke.. får jeg utbetaling, så kanskje jeg tar en enkel hellakkering i samme slengen Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Er ikke vri nøkkel på E90.. Lyser med en gang jeg hiver inn nøkkelen. Shait.Ah.. Tenkte at det bare var noe som så enkelt at rattstamma hadde barnelås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Er det noen som har sett en relativt ny femmer xdrive taxi som er foliert i oransje i Oslo? Ganske awsum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hva er det med Intermedia å ikke respektere "Annonseselgere ikke ønsket" på finn, samt at telefonnummeret mitt er reservert mot telefonsalg på brønnøysundsregisterene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Noen fra Bergen med Progman/SSS som kan kode for meg etter kasse-skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg