7ertzen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Da burde du ikke spesifikt nevnt mitt nick. Når du gjør det, så assosieres jeg med en idiot som lager fake nick. Sauseboss har jo, ifølge 316, opprettet og betalt for medlemskap på VAG forumet...så noe riktig har han vel også gjort?Sauceboss er 316 sin køddebruker Shattered og torbfer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Greit at 316 er vag mann, men ikke Audi vel? Han er vel bare Passat frelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Ja jøss, betaler dobbelt medlemskap på VACN for å kødde. Det er meg! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Er jo viktig å "donere" penger vettu, 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Kjøp deg bil og hold kjeft nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg har bil jeg Men har lyst til å importere en wrx/sti snart. Prisen på disse har blitt latterlig lave i Tyskland. Men fra spøk til alvor, er du fornøyd med passaten? Kjerringa maser på ny bil, kjører A4 per i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Sausen jeg siktet til asså, vil ikke bli dratt inn i hans opplegg... Passaten er helt nydelig å kjøre, kan anbefales det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Grom bil til deg, sausen! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=45576479&ref=stream&trel=ad den var dritfin, fantastisk farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 her er den døde a6en, må nok vrakes eller selges i deler. og nei jeg er IKKE Wicky eller 316, har ikke samme lidenskap for 7-ere som han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Bare jeg som ikke kan se bildet? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jo det har han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Ikke noe bilde der. Du må legge det inn i innlegget etter opplastingen Edit: så det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Ikke noe bilde der. Du må legge det inn i innlegget etter opplastingen Edit: så det nå. lasta opp via mobil, så det ble litt krøll nå venter jeg spent på hva slags fornærmelser folk skal komme med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Flere enn meg som er med i Beta-testing av ProjectCars? Fy faen for et spill.. Forza kan bare gå å legge seg. Helt sinnssykt detaljert spill og jeg har aldri hørt mer realistiske motor-lyder. Anbefales på det STERKESTE! Og JA dette er in-game bilder, ikke noe redigert tull.. Watch this.. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Det der så sykt ut ja! Kun pc eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg