Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tror forsikringsselskap er ganske mye reddere for at du vraker bilen på veien enn om den står parkert inne eller ikke :P Er ikke så mye prisforskjell med eller uten garasje(ikke når jeg har regna)

Men rundt 25-50k må du nok fort regne for kasko, da 2 liter, kan sikkert plusse på vertfall 10-20 om du skal ha større motor :P

Var sånn når jeg skulle forsikre e90n min vertfall.

Edit: wtf sjekka opp kjørelengden på e39'n min nå, så står det km på bil 100km :P wtf, bil fra 2001 liksom. og alle førere over 23 år  :lol:  enda den er forsikra på meg som er 19 og er eneste eier.

Bilen blir jo nesten ikke brukt så derfor jeg sjekka kjørelengden på den, se hvor mye jeg kan sette den ned :P (blir jo såvidt brukt nå som jeg ikke har lappen, er kun kompiser som bruker den en sjelden gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodpriser jo, en fucking 525 e39 koster faktisk nesten 40 tusen i året. Det er faen meg halvparten av det bilen koster jo. 

samme bil koster 8 lapper i året hvis jeg setter på papsen med 70% 3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo av den enkle grunn av sånne idioter som meg som drar opp statistikken på det :P

Mange som vraker bil første 2 årene dem har lappen :P Når det er snakk om BMW og gjerne litt motor.

Har vell ikke rett til å klage på dyr forsikring jeg når jeg har fått igjen sånn 130-150k på div forsikrings ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de krever å få 50% av det bilen koster for å forsikre den :P det er litt drøyt for å si det sånn. skal faen meg ikke forsikre noe på selv før jeg er 25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de krever å få 50% av det bilen koster for å forsikre den :P det er litt drøyt for å si det sånn. skal faen meg ikke forsikre noe på selv før jeg er 25. 

Du får heller kjøpe deg en litt billig og kjip bil da vet du, og begynne å spare bonus, så har du 70% innen du er 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ødelegge for mange millioner selv om bilen ikke koster mere enn vrakpanten, så er vel derfor prisen er høy selv om bilen er billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge den kje til pappagutter som får alt opp i nevene, blir denne solgt skal den havne hos en BMW-entusiast som tar vare på den.

er kjipt med e34 m5 :P kjøper heller 850CSI manuell gir ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...