Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja da var ikke bilen min kjørt 236 000km for langt på forsikringa lenger vertfall  :lol:

 

Fortstod lite av km der han i forsikringsselskapet

 

Fikk satt ned årlig kjørelengde og da bilen blir knapt brukt nå når jeg ikke har lappen lenger  :P

 

3755kr i året delkasko på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukk er mangelvare :P Jaja, får sette av en helg i garasjen da :)

har du jekk, 2-tom-4, garasjebukker eller leca Evt. Å lage deg noen ramper, kommer du langt! Det er luksus å krype under! Robkill og jeg byttet starter på en M30B30 i 13 kuldegrader utendørs dagen før nyttårsaften uten å fjerne innsuget eller noe annet en gang, og det gikk greit, tok en kvart omdreining av gangen mens vi byttet på :-) Var kaldt på pølsefingrene :-)

OBS! Dette innlegget bærer meget preg av at det er skrevet med mobil :-P

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du jekk, 2-tom-4, garasjebukker eller leca Evt. Å lage deg noen ramper, kommer du langt! Det er luksus å krype under! Robkill og jeg byttet starter på en M30B30 i 13 kuldegrader utendørs dagen før nyttårsaften uten å fjerne innsuget eller noe annet en gang, og det gikk greit, tok en kvart omdreining av gangen mens vi byttet på :smile: Var kaldt på pølsefingrene :smile: OBS! Dette innlegget bærer meget preg av at det er skrevet med mobil :-P Sent from my Atmega32A using Tapatalk

 

Haha, tror jeg skal klare å løse det med truck og noen leca + europall :D Er svært få bukker bilen min kommer opp på i det hele tatt. Og veldig få jekker som kommer under.

 

 

 

MR2 er morrobil spør du meg. Jeg liker den framfor MX5 faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et luksusproblem! Skal ha en bursdagsgave til meg selv, men klarer ikke bestemme meg.

1: nettbrett (siste galaxy note 10.1)

2: nytt (brukt) speilrefleks (har et OK fra før)

3: Playstation 4

Budsjett på 5-6k. Evt begynne på stereoprosjektet i bilen, men det skal jeg jo ha uansett, bare ikke denne måneden.

Hmm. Tar i mot forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har ikke peiling på hifi. I bilen er det custom som hjelper med bygget.

Men hvis du har lyst til å hjelpe meg med å finne noe på finn e.l. i Bergensområdet, skal du gjerne få lov til det! Haha.

Får man noe brukbart til 6000? Blir vel mest hjemmekino. Har fra Sony nå. 5.1 surround og en ettermontert aktiv bass. Funker helt greit, men langt fra bra. TVen ligger mange hakk foran.

Musikk spiller jeg fra telefon med wimp hifi. Er vel mest .flac det går i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et luksusproblem! Skal ha en bursdagsgave til meg selv, men klarer ikke bestemme meg.

1: nettbrett (siste galaxy note 10.1)

2: nytt (brukt) speilrefleks (har et OK fra før)

3: Playstation 4

Budsjett på 5-6k. Evt begynne på stereoprosjektet i bilen, men det skal jeg jo ha uansett, bare ikke denne måneden.

Hmm. Tar i mot forslag :)

 

Har du hatt Playstation 3? I så fall, se hvor mange år du har hatt det gøy med den. Ja, det er verdt å kjøpe Playstation 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min andre ps3 :)

Har også nintendo DSi XL, Wii, ps1, ps2. Ps1 er chippet og den jeg liker best. Masse gøye spill.

Ps3 har blitt brukt til mangfoldige timer med diverse GTA osv. Og så bluray og 3D filmer. Har lyst på assasins creed 4, men ville vente med det til jeg fikk ps4.

Men dropper ps4. De lå ute til 5500 på finn. Uåpnet og i nærområdet. Så nå at de koster 3999 i butikken, så jeg venter heller til 12. Mars. :)

Nettbrett trenger jeg egentlig ikke. Har stor telefon og mange GB.

Kamera holder en stund til...

En bekjent selger noe hjemmekinoopplegg, så tror jeg tar turen innom og tar over noen godsaker i stedet :) blir garantert brukt

mer enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...