Kattlikzm Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 S14 og s14a har 200hk originalt. Eg kjøpte min dønn orginal,med 118000km på telleren, det eneste som var uorginalt var 3" eksos, og oppgraderte den sjølv med litt forskjellig snacks. Hadde aldri noen problemer med min iallefall, sett vekk ifra att det gikk mange bildekk iløpet av en sommer Hva er forskjellen på s14 og s14a? . Tror 3" eksos blir alt for støyete for min del . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Fronten, baklykter, interiør og ratt er forskjellig iallefall. S14a kom i 1997 og ble levert i litt forskjellige utgaver som: Z edition, racing edition( den typen som eg hadde), sportline og vanlig utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Jeg sier som ungdommen i dag; u jelly? Så du kjente ikke igjen storyen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Kanskje mulig å se denne i nærområdet en gang? Det skal du absolutt får gjøre Blir nok noen Elverumsturer nå ja Hva er gjort med den? Den er nylakket i oktober 2013 plugger, olje filtre og genere service er tatt for 25mil siden 3"eksos hks bensinpumpe hks chip Justerbart turbotrykk (lader bare 0,6 nå) Svart skinn interiør Sinter clutch Sr20det motor såklart, og ferdig tectylert under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Noen spesielle problemer en bør se etter på E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Første bmw med forhjulstrekk: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10122152 Og jeg trodde forresten at i3 var RWD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Neidu,, i3 er nok fwd ja.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 http://imgur.com/gallery/68hq9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Neidu,, i3 er nok fwd ja..Nei, den er ikke det. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Dette er den første modellen i deres nåværende produktportefølje med trekk på forhjulene. Med unntak av elbilen i3 er det ingen av dagens BMW-er som har dette. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Det er vel strengt tatt ikke første gang en journalist har hatt faktafeil. Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Hmm, har heletiden trodd den hadde fwd jeg.. Jaja ikke skyt meg Sent from my iPad using Tapatalk HD VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 hatt en kjempegøy jobb de siste dagene.. tømmet lageret for deler som ikke har blitt solgt på 3 år eller mere. skaper MASSE hylleplass til nye ting til nyere biler. Elsker slike oppryddinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Hmm, har heletiden trodd den hadde fwd jeg.. Jaja ikke skyt meg Sent from my iPad using Tapatalk HD ja, legg deg flaaat! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Noen som vet hvor jeg kan finne reg nr. når jeg har understells nummer ? På nettet liksom, ikkje ringe eller sende mld til Statensvegvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg