Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

nei ikke z3....den er ikkeno særlig bedre... får se hva som skjer..skal iallefall leke littmer med miataen...

Ikke selg den før sommeren. Det er da du kan se hva den er god for, på helt tørre veier og sommerdekk.

Ca. 60 dager til så begynner cab-været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert grei den og, aldri kjørt. Min E30 cab kan føles "all over the place" (litt motsatt av gokart) hvis jeg føler for litt hard kjøring. Kanskje jeg vil endre inntrykket helt når veien er tørr, sommerdekka er på og taket er nede som vil forsterke kjøreopplevelsen.

Ingen sportsbiler disse 3-serie cab'ene, som sagt, men fungerer godt som kosebil.

Jeg hadde ikke klart å kjøre E36 cab, det blir for stereotypisk lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å råne i sentrum med taket nede til sommern... den blir nok bare brukt når jeg skal kosekjøre litt utenfor allfarvei :) Nei er ikke snakk om å skaffe seg sportsbil... mer en ålreit cruiser som har litt ekstra plass bak.. nå harjeg ikke plass til jakka mi engang i denne bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja as..helt enig..burde kjøpe meg e30 cab istedet...haha :P bmw caber er ikke laget for å kjøre sporty på svingete veier..de er laget for å slappe av og kjøre rolig... Men kanskje jeg endrer mening om det klarner opp snart, og jeg får kjørt litt med taket nede...Eller kjøre med taket ned på snødekte veier i kaldt vinterlandskap...

noekult: enig i den...har ikkeno hast med å selge den nei.. men vil ikke bruke den i pissregn og sludd heller..så den står ren og pen i garasjen og slapper av...stakkars merca mi må stå ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult:

synes e30 cab'n var fin å kjøre på svingete veier jeg, "stiv" og fin,

men om manhar ned taket og vinduene, og kjenner med fingrene på skjøten mellom døra og frontruteramma når man kjører, så merker man at bilen flekser, kjenner sprekken beveger seg litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult:

synes e30 cab'n var fin å kjøre på svingete veier jeg, "stiv" og fin,

men om manhar ned taket og vinduene, og kjenner med fingrene på skjøten mellom døra og frontruteramma når man kjører, så merker man at bilen flekser, kjenner sprekken beveger seg litt :P

Ikke prøvd meg på helt tørre veier med sommerdekk enda, får se an om et par måneder :D

Muligens litt bortkjemt av CRXen også, ferske 225 lavprofilsdekk og oppgraderte dempere og fjær = sitter klistra på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...