Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Mye forskjellige. men syns de fra BMW CCN har for mye krims krams. Endten enkle plater med lite tekst eller helt blanke uten tekst. (ikke chrome) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Da var man offisielt medlem i BMW Car Club Norway Fikk medlemskap av dama til jul men først i går fikk jeg tilsendt medlemskort, Farhfreude osv så det går ikke sånn veldig unna i BMWCCN leieren image.jpg Jeg ønsker ikke være medlem av den klubben lenger, ting tok altfor lang tid, aldri svar, aldri noe brev, Fahrfreude kom ikke regelmessig.. Da jeg meldte meg inn i MB Entusiastklubb tok det 3 minutter og jeg hadde fått tilbakemelding fra medlemsansvarlig om at han allerede hadde registrert meg som medlem og alt i orden. Startpakke med medlemskort kom få dager etter.. Det kaller jeg klubb! Medlemsblader og stæsj kommer stadigvekk i posten sammen med rabatter hos deleutsalgssteder som forhandler både BMW og MB deler Synes platene til BMW CCN er finest, også viser det at man hører til i en klubb Jåleri , stor tilhenger av janteloven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Noen i hedmark området som har vannpumpe til en m50/m52 idag !?!? Ja jeg har til m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Noen i hedmark området som har vannpumpe til en m50/m52 idag !?!? Jeg bor i Kongsvinger og har vannpumpe til m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg hadde "svarte penger" på skiltplata på sjuern min...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg bor i Kongsvinger og har vannpumpe til m50Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Men bimmers plata viser at man hører til en familie Det er forøvrig helt sant, men jeg har to biler så kan ha ett sett på hver Jeg ønsker ikke være medlem av den klubben lenger, ting tok altfor lang tid, aldri svar, aldri noe brev, Fahrfreude kom ikke regelmessig.. Da jeg meldte meg inn i MB Entusiastklubb tok det 3 minutter og jeg hadde fått tilbakemelding fra medlemsansvarlig om at han allerede hadde registrert meg som medlem og alt i orden. Startpakke med medlemskort kom få dager etter.. Det kaller jeg klubb! Medlemsblader og stæsj kommer stadigvekk i posten sammen med rabatter hos deleutsalgssteder som forhandler både BMW og MB deler Jåleri , stor tilhenger av janteloven! Nei men nå kjører jo ikke du BMW lengere heller så det skjønner jeg da godt MB entusiast klubben har vel 7 medlemmer så det er vel derfor ting er fort gjort der i gården, snittalderern er vel også 60 pluss så flesteparten er vel pensjonister med god tid.... Jåleri er det ikke, man viser til omgivelsene at man er entusiast. Janteloven bryr jeg meg fint lite om, den er avleggs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Nei men nå kjører jo ikke du BMW lengere heller så det skjønner jeg da godt MB entusiast klubben har vel 7 medlemmer så det er vel derfor ting er fort gjort der i gården, snittalderern er vel også 60 pluss så flesteparten er vel pensjonister med god tid.... Jåleri er det ikke, man viser til omgivelsene at man er entusiast. Janteloven bryr jeg meg fint lite om, den er avleggs Har 5 BMW produkter i husholdningen og et Mercedes produkt som skal ha delene sine, så er ikke helt der det ligger, det ligger i rabattene klubben kan gi på både BMW og Mercedesdeler. MB klubben hadde 861 medlemmer i Desember ifjor, så er ingen filleklubb. Pensonister tja.. Kanskje? Medlemsansvarlig er dog ikke pensjonist Haha, den siste spissfindigheten var ikke ment som noe annet enn "uskyldig" morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg ønsker ikke være medlem av den klubben lenger, ting tok altfor lang tid, aldri svar, aldri noe brev, Fahrfreude kom ikke regelmessig.. Vi som sitter i styret nå jobber vertfall hardt for å svare kjapt og ordne opp i ting fort, men vi har jo jobb som krever mye av oss også, så det begrenser seg naturligvis litt. Om du vil melde deg inn igjen og sender meg en mail skal jeg svare på 2 minutter, bare for å slå MB-klubben….hehe…. Haukefer og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Vi som sitter i styret nå jobber vertfall hardt for å svare kjapt og ordne opp i ting fort, men vi har jo jobb som krever mye av oss også, så det begrenser seg naturligvis litt. Om du vil melde deg inn igjen og sender meg en mail skal jeg svare på 2 minutter, bare for å slå MB-klubben….hehe…. Det er vel et år siden jeg ikke ønsket å være medlem lenger, og det var vel under en slags snuoperasjon i klubben og ting har garantert blitt bedre! Uansett synes jeg det ikke fantes noen klubb-ånd på Østlandet, få treff pr. år med veldig fokus på show and shine. Man måtte vel bruke halve året på å forberede bilen for treffet Jeg skal huske på det Jås MB Klubben lokallag Oslo har ukentlige treff i Oslo med pølser og prat. Det er hyggelig og det blir lite stemmesedler på mest strøkne bil etc. Det går mer i prat om Mercedes mens man inntar høye smørbrød og trekker pølser i et fast lokale Jeg føler hvertfall at det er mer verdt pengene sånn sett. At jeg kommer til å bli et medlem av BMWCCN igjen tviler jeg ikke på, for det er hos BMW min interesse ligger(dog ikke nyere modeller enn E39/E46). Det er nok vanskelig å finne et fast lokale for klubbens lokallag som man kan være på en gang i uka, men hos MBE så går dette knirkefritt.. Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg og familien var på tur til Bryllup på Dombås i går da vi måtte stoppe pga. null sikt og kø, samt trafikkulykke lenger fremme. Tok ikke mange minuttene før det smalt no jævli. En Citroen kom bakfra og smalt rett i oss der vi sto stillestående med nødblink, tåkebaklys og alt på. Rakk ikke reagere før det hele var over. Kjedelig opplevelse. Utrolig glad vi satt i en helt ny BMW X3, for alle kom fra det i relativt god behold Stiv i nakken i dag så må vel til Legen over helgen. Er litt skremt over hvor dårlig mange er til å senke hastigheten etter forholdene. Når en ikke ser 10 meter foran seg er det lite lurt å ligge over 60 km/t. Aner ikke hva vi ble truffet i, men bilene fikk store nok skader! Den andre bilens front var knust. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article9157913.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jeg og familien var på tur til Bryllup på Dombås i går da vi måtte stoppe pga. null sikt og kø, samt trafikkulykke lenger fremme. Tok ikke mange minuttene før det smalt no jævli. En Citroen kom bakfra og smalt rett i oss der vi sto stillestående med nødblink, tåkebaklys og alt på. Rakk ikke reagere før det hele var over. Kjedelig opplevelse. Utrolig glad vi satt i en helt ny BMW X3, for alle kom fra det i relativt god behold Stiv i nakken i dag så må vel til Legen over helgen. Er litt skremt over hvor dårlig mange er til å senke hastigheten etter forholdene. Når en ikke ser 10 meter foran seg er det lite lurt å ligge over 60 km/t. Aner ikke hva vi ble truffet i, men bilene fikk store nok skader! Den andre bilens front var knust. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article9157913.ece Uffda! Aldri moro å smelle med godbil !Godt dere hadde ny bil i slik situasjon. Godt det gikk fint med alle i bilen:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Haukefer og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Godt dere hadde ny bil i slik situasjon. +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 isj, det der er ikke morro, godt det var en nyere bil og at det gikk bra med dere!! Gikk det bra med de som kræsja inn i dere da? Må ha fått et sjokk både de og dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Noen som vet om et firma som lager instrumentskiver? har mailet en del med http://www.wunschtacho.de/ Men de skjønner ikke hva jeg mener. De bruker google translate i mailer virker det som. Og betalingen de fåreslår går jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg