Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har alltid trodd at for å få utbetalt vrakpant må bilen ha vert registrert siste året, stemmer ikke dette? Kan jeg vrake en bil som har vert avskiltet i mange år?

Står ingenting om dette kravet her:

http://toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=196342&epslanguage=no

Makes sense at det er irrelevant, det er jo betalt vrakpantavgift ved innføring av bilen uansett, og det er jo en avgift man er ment å få tilbake ved vraking.

Sålenge bilen er norsk (betalt toll ved innføring til landet) får du vrakpant.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattae: hvilken skader fikk du på e90'n når den ble kræsjet? Spørte dei så selger bilen din igjen om hvorfor den var omlakert (sto ikke i annonsa at den har vert kollidert) , fikk til svar at di måtte bytte h.bakskjerm og så var det noe småplukk..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bilde av en bil beviser jo ikkeno  :rolleyes:

Aldri ropt høyt om BS her inne før, men litt rart at man går fra å vurdere E39 til F10. Det er to forskjellige verdener på veldig mange måter, spesielt budsjettmessig.

 

 

Uansett: Det er blå himmel i Oslo!!!!!!! Ble syyyyykt roadtrip-kåt nå :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ropt høyt om BS her inne før, men litt rart at man går fra å vurdere E39 til F10. Det er to forskjellige verdener på veldig mange måter, spesielt budsjettmessig.

 

 

Uansett: Det er blå himmel i Oslo!!!!!!! Ble syyyyykt roadtrip-kåt nå :D :D

sa at budsjettet var 500k for lenge siden, dere holdt på å overtale meg til å kjøpe en billigere bil pga forsikring :P men forsikringen gikk på faren min så da ble det ikke like dyrt i året :P

 

nå trenger jeg ikke å stresse mer over bilkjøp, er nå ferdig med det for i år :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattae: hvilken skader fikk du på e90'n når den ble kræsjet? Spørte dei så selger bilen din igjen om hvorfor den var omlakert (sto ikke i annonsa at den har vert kollidert) , fikk til svar at di måtte bytte h.bakskjerm og så var det noe småplukk..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

20130828_121532_zpsa68862d4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe som ikke stemmer, ingen 18-åring har 500 000 kr å bruke på førstebil, med mindre man er skikkelig pappagutt, har arva ei gammel tante, eller vunnet i Lotto.

 

sa at budsjettet var 500k for lenge siden, dere holdt på å overtale meg til å kjøpe en billigere bil pga forsikring :P men forsikringen gikk på faren min så da ble det ikke like dyrt i året :P

 

nå trenger jeg ikke å stresse mer over bilkjøp, er nå ferdig med det for i år :D

Famous-characters-Troll-face-45719.png

Lukter oksedritt lang vei, hele Sausebaoss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke diskutere mer, legger ut bilder av bilen jeg har kjøpt, så bestemmer dere om hva dere skal tro :D

 

BTW for de som ikke har sett house cards så anbefaler jeg sterkt å se den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut bilder av bilen pappa har kjøpt mener du vel ;)

Jaja, bare husk å reagere og høre på folk som har peiling om du plutselig får problemer med den! Varsellamper er der for en grunn..

1.5 år gammel bil, skal mye til for at jeg skal ødelegge denne xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...