Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei ikke size reklame nei... Skal levere min e klasse til han imorgen, matte brun metallic! prisen kom på 12k pluss mva for valgfri farge (ikke krom og kromlook etc...) han bruker 3M og Avery folie... Man kan også, via meg, få til en pris på 12k ink mva....

 

 

01-mercedes-benz-w211-s211-e-klasse-tuni

 

16-mercedes-benz-w211-s211-e-klasse-tuni

 

Jeg skal også sote siderutene foran på min...har alle andre vindusflater (utenom frontruta) sotet fra fabrikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult: fett! har ikke nr ditt lenger, Inaya knuste tlf min så har ingen nr lenger...og den "lagre mine kontakter på nett" appen fra telenor suger jødeaske! rett og slett unødvendig og elendig app!

 

Tenkte å komme oss ut i 11-12 tiden...få med oss sol både til og fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke size reklame nei... Skal levere min e klasse til han imorgen, matte brun metallic! prisen kom på 12k pluss mva for valgfri farge (ikke krom og kromlook etc...) han bruker 3M og Avery folie... Man kan også, via meg, få til en pris på 12k ink mva....

Hvis jeg kjøper M3en så er jeg sikkert interessert i det til sommeren :) Nå er fargen brokarot (liker ikke!) og skal være litt slitt... Kunne tenkt meg en eller annen fresh blåfarge på sånn bil, kanskje slik som Tzunami hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ikke bare la være å tyne Sausen mer nå og heller gratulere ham med ny bil og glede oss på hans veiene :) Så misunnelige trenger vi ikke å vise at vi er....

folk burde være sjalu på deg, og E34en din.  skulle likt å eid en sånn en men den passer ikke meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i morgen er jeg ledig! Var for opptatt i går.

Noen andre som vil være med?

Ps. Haha, du vil kjøre med taket nede!? OK, da vet jeg at jeg vil være syk resten av uka hehe

Var fantastisk vær idag, er med jeg hvis det blir samme vær imorra! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke size reklame nei... Skal levere min e klasse til han imorgen, matte brun metallic! prisen kom på 12k pluss mva for valgfri farge (ikke krom og kromlook etc...) han bruker 3M og Avery folie... Man kan også, via meg, få til en pris på 12k ink mva....

Jeg skal også sote siderutene foran på min...har alle andre vindusflater (utenom frontruta) sotet fra fabrikk...

Det er veldig rimelig for 3m folie, du vet forøvrig ikke om noen som lakkerer rimelig og bra i osloområdet? Skal få lakkert begge sidene fra midten og ned med noe rustfjerning :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har den

Så da kan det være lurt å fjerne det da. Er mer solid der enn på eldre. Men like greit å fjerne det vel.

Og automaten. Er vel ikke sikkert det er bytta olje der selv om servicer er fulgt. ? Da dette ifølge BMW er livstid holdbar olje.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok meg en kjøretur mot jessheim for å møte 2 venner, møtte på en Merce på veien, ble litt "rivalisering" for å si det sånn hehehe. Det eneste han så var pottene til BMWen :D

Må være litt forsiktig med den bilen her ellers ryker lappen før sommeren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...