Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

So much hate xD hvorfor får jeg ikke likt flere innlegg her :(

la meg kaste litt bensin på bålet, jeg er faktisk en flink sjåfør :P av alle de jeg kjenner så er jeg den eneste uten bøter og den eneste som ikke har krasjet denne vintere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye morsommere å kjøpe bil, enn å selge... Jeg tror jeg hadde flaks med både timing og kjøper da jeg solgte Minien. Fikk omtrent det jeg ønsket, og sammenlignet med andre biler på finn nå ser det ut til at jeg solgte i grevens tid. At jeg valgte å "investere" i felger før jeg la den ut for salg tror jeg lånte seg for å skille ut bilen fra andre til salgs.

Helt klart best å kjøpe nå ja :) Kan sikkert gå enda lenger ned med da nærmer jeg meg innbyttepris hos forhandler så da kunne jeg like gjerne bytta den inn å sluppet annonsering, prøvekjøringer av useriøse kjøpere og annet styr. Men så et det det at jeg har tenkt å importere bil ifra Tyskland og da er jeg like langt med tanke på innbytte igjen. Bytter jeg inn bilen så får jeg mindre for den og jeg må betale mer for den bilen jeg skal ha, en tap tap situasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So much hate xD hvorfor får jeg ikke likt flere innlegg her :(

la meg kaste litt bensin på bålet, jeg er faktisk en flink sjåfør :P av alle de jeg kjenner så er jeg den eneste uten bøter og den eneste som ikke har krasjet denne vintere :)

Fordi Audien har stått med konstant motorstopp hele vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! Du er 18, så det betyr at du har hatt flaks, bare. Enkelt og greit.

nop, er en av de beste sjåførene på norsk jord :) kjørte alltid langt over fartgrensa også når det var dårlige forhold, det sier litt om skillza mine :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let the hate take over :D

neida, er ganske blid idag :) greide å vinne litt penger på livepoker igår så føler meg skikkelig bra hehehe og jeg var ikke seriøs i det hele tatt med de siste innleggene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let the hate take over :D

neida, er ganske blid idag :) greide å vinne litt penger på livepoker igår så føler meg skikkelig bra hehehe og jeg var ikke seriøs i det hele tatt med de siste 400 innleggene

vil ikke hakke, men har 397 innlegg :) dette blir 398 :P

nei nok trolling for idag :) skal være seriøs nå :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...