Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 So much hate xD hvorfor får jeg ikke likt flere innlegg her la meg kaste litt bensin på bålet, jeg er faktisk en flink sjåfør av alle de jeg kjenner så er jeg den eneste uten bøter og den eneste som ikke har krasjet denne vintere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Det er mye morsommere å kjøpe bil, enn å selge... Jeg tror jeg hadde flaks med både timing og kjøper da jeg solgte Minien. Fikk omtrent det jeg ønsket, og sammenlignet med andre biler på finn nå ser det ut til at jeg solgte i grevens tid. At jeg valgte å "investere" i felger før jeg la den ut for salg tror jeg lånte seg for å skille ut bilen fra andre til salgs. Helt klart best å kjøpe nå ja Kan sikkert gå enda lenger ned med da nærmer jeg meg innbyttepris hos forhandler så da kunne jeg like gjerne bytta den inn å sluppet annonsering, prøvekjøringer av useriøse kjøpere og annet styr. Men så et det det at jeg har tenkt å importere bil ifra Tyskland og da er jeg like langt med tanke på innbytte igjen. Bytter jeg inn bilen så får jeg mindre for den og jeg må betale mer for den bilen jeg skal ha, en tap tap situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 (...) av alle de jeg kjenner så er jeg den eneste uten bøter og den eneste som ikke har krasjet denne vintere Varer nok ikke lenge det.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Varer nok ikke lenge det.. jeg krasjer aldri, er for flink til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 So much hate xD hvorfor får jeg ikke likt flere innlegg her la meg kaste litt bensin på bålet, jeg er faktisk en flink sjåfør av alle de jeg kjenner så er jeg den eneste uten bøter og den eneste som ikke har krasjet denne vintere Fordi Audien har stått med konstant motorstopp hele vinteren? K-E, Julianv og wicky124 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Fordi Audien har stått med konstant motorstopp hele vinteren? duuuh, nei fordi jeg er flinkere enn de fleste under dårlige forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 duuuh, nei fordi jeg er flinkere enn de fleste under dårlige forhold Hahahah! Du er 18, så det betyr at du har hatt flaks, bare. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Hahahah! Du er 18, så det betyr at du har hatt flaks, bare. Enkelt og greit. nop, er en av de beste sjåførene på norsk jord kjørte alltid langt over fartgrensa også når det var dårlige forhold, det sier litt om skillza mine :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Er ikke vits i å kommentere det saucebaoss skriver engang. Alt er jo bare tull og det eneste han vil er å fyre opp folk her inne.. Herved blokkert fra meg forresten VegarVS og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Er ikke vits i å kommentere det saucebaoss skriver engang. Alt er jo bare tull og det eneste han vil er å fyre opp folk her inne.. Herved blokkert fra meg forresten Lurt Skal gjøres. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Let the hate take over neida, er ganske blid idag greide å vinne litt penger på livepoker igår så føler meg skikkelig bra hehehe og jeg var ikke seriøs i det hele tatt med de siste innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Let the hate take over neida, er ganske blid idag greide å vinne litt penger på livepoker igår så føler meg skikkelig bra hehehe og jeg var ikke seriøs i det hele tatt med de siste 400 innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Let the hate take over neida, er ganske blid idag greide å vinne litt penger på livepoker igår så føler meg skikkelig bra hehehe og jeg var ikke seriøs i det hele tatt med de siste 400 innleggene vil ikke hakke, men har 397 innlegg dette blir 398 nei nok trolling for idag skal være seriøs nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 slutt å skriv at faren min riper opp. han gjorde det med sjuern, det er mange år siden. idiot! Tjente nok på jaggen... og har kjøpt meg miata... Morra di da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Gøy med bil som kanskje starter. Da mener jeg virkelig kanskje. En av hundre ganger jeg vrir på nøkkelen slår starteren inn.. Jebus, på tide med ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg