Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gøy med bil som kanskje starter. Da mener jeg virkelig kanskje. En av hundre ganger jeg vrir på nøkkelen slår starteren inn.. Jebus, på tide med ny.

e46? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte hjelpe en "jomfru" i nøden idag, hadde reist bort fra bilen i en uke med lyset på :P Låsene i dørene funka ikke, hun hadde klart å knekke en nøkkel i den ene låsen etc. Trengte bilen gjorde hun også.. Så da var det å sanke sammen noe utstyr og få jekka den opp forran.. Fikk lagt strøm på startern fra undersiden, så fikk hun åpna den med fjernkontrollen.. Nye biler sier jeg bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte hjelpe en "jomfru" i nøden idag, hadde reist bort fra bilen i en uke med lyset på :P Låsene i dørene funka ikke, hun hadde klart å knekke en nøkkel i den ene låsen etc. Trengte bilen gjorde hun også.. Så da var det å sanke sammen noe utstyr og få jekka den opp forran.. Fikk lagt strøm på startern fra undersiden, så fikk hun åpna den med fjernkontrollen.. Nye biler sier jeg bare..

Nå var det vel heller eier av bil som var problemet, og ikke det at bilen var ny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel heller eier av bil som var problemet, og ikke det at bilen var ny ;)

Nye biler er krøkkete :) Hadde det vært en eldre bil hadde det tatt vesentlig kortere tid..

 

Skiltlys ble faktisk prøvd, men fikk det ikke til å gå noe strøm der gitt :P Tror nok jeg tok sikringen dersom lysbryter sto på og jeg kjørte strøm fra Merca rett på, så går det greit med strøm noen øyeblikk der.. Batteriet var steindødt så.. Det andre skiltlyset blinka/lyste i kanskje 2 sekunder, så var det stopp :P

 

Da jeg fikk stikki en skrutrekker med startkabel klemt på, så kom det noen fine "lysbuer" hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det bilder i dagslys av bilen din i dag sausen? Den er nok lekker, gleder meg!

Tok denne på lørdag, til inntekt for barnekreft (forbund, forening eller hva du vil). Alt de tok inn denne dagen gikk rett dit, uavkortet. Fint å støtte noe innimellom, og samtidig få noe igjen for det. Dette tidspunktet er da min datter ble født, planlegger å gjøre noe mer ut av det senere :)!

post-45412-0-50943700-1392732494_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det bilder i dagslys av bilen din i dag sausen? Den er nok lekker, gleder meg!

Tok denne på lørdag, til inntekt for barnekreft (forbund, forening eller hva du vil). Alt de tok inn denne dagen gikk rett dit, uavkortet. Fint å støtte noe innimellom, og samtidig få noe igjen for det. Dette tidspunktet er da min datter ble født, planlegger å gjøre noe mer ut av det senere :)!

attachicon.gif20140218_120510.jpg

faren min tok med seg bilen på jobb, må vente til i kveld eller imorra før jeg får tatt bilder, men kan legge ut av lekre foresteren xD med 22 tommers heheheh

 

faktisk første gangen at husholdet vårt har kjørt eller eid en BMW, så alle er overivrige med å kjøre den. til og med moren min vil prøve den ut hahahaha 

 

har et skrytebilde på mobilen, men tror ikke folk her vil sette pris på den hvis jeg legger den ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fars f11 ble stjålet fra forus i stavanger i helga, mens han var i nordsjøen. Han fant bilen igjen igår, et stykke fra der han parkerte. Bilen ble funnet ulåst og me førersete helt bak. Han nådde ikke frem til pedalene da han satt seg inn. Mangler noen eiendeler, men ikke av noe verdi...

Men hvordan klarer de å komme inn i bilen, starte den å kjøre bort? Bilen har ingen synlige skader etter hendelsen..rart

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte dette via snapchat til venner og bekjente, ingen viste at jeg hadde fått meg bil så de ble ganske sjokkerte over hva jeg hadde kjøpt xDattachicon.gifimage.jpg

Vennene dine er vel like forundret som oss! :D Si meg, hvem har kjøpt den da? Moren din, faren din? Har du spyttet inn 10 000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene dine er vel like forundret som oss! :D Si meg, hvem har kjøpt den da? Moren din, faren din? Har du spyttet inn 10 000?

spytta in 165, resten ble lån på foreldre ja :P ooh nei jeg har ikke betalt noe selv, men 165k var egenkapital :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...