Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og E6 er som vi alle vet helt tomme for familiebiler…  ](*,)  Dette blir for dumt, melder meg ut altså!  :weirdwalkingthing:

fortell meg hvem som holder grensa på E6? ikke en jævla bil der holder seg i 100km/t. familiebiler finner man overalt, løsningne er å la være å kjøre bil hvis man vil unngå ulykker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell meg hvem som holder grensa på E6? ikke en jævla bil der holder seg i 100km/t. familiebiler finner man overalt, løsningne er å la være å kjøre bil hvis man vil unngå ulykker. 

 

Om du hadde kjørt i 130 på E6, så hadde du ikke skrytt av det her. Ei heller hadde du klart å bruke så mye drivstoff som du har gjort. Jeg pendler og det har hendt at jeg har hatt omtrent 90 km/t i snitt fra Oslo til Elverum. Jeg følger trafikken, du kan umulig følge den. 

 

Edit: Jeg har hatt EN idiotisk kjøretur i mitt liv (en lang kjøretur) hvor jeg kjørte 31 mil på 3 timer og 10 minutter. Det kommer aldri til å skje igjen (det sto da om liv og død) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er ihvertfall bra flesteparten modnes når de eldes..

 

Anyhow, hvis du er seriøs Sauceboss, så er jeg imponert, ønsker du å bli hata her inne?

 

Hvis Sauceboss bare troller, så er jeg imponert over hvor lett folk her inne blir fyrt opp.

 

/Out :drink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde kjørt i 130 på E6, så hadde du ikke skrytt av det her. Ei heller hadde du klart å bruke så mye drivstoff som du har gjort. Jeg pendler og det har hendt at jeg har hatt omtrent 90 km/t i snitt fra Oslo til Elverum. Jeg følger trafikken, du kan umulig følge den. 

har ikke vært i nærheten av 130km engang, bare bykjøring hele idag, og dagen før. E6 mot gardermoen pleier å være veldig tomt utøver 6-7 tiden :P er oftest da jeg drar ut og møter venner ved kløfta området, men ellers så følger fartgrensene nesten til punkt å prikke, legg merke til nesten, har noen øyeblikk der jeg klikker på biler som ligger minst 10km under grensa, og det er da jeg gir på skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er ihvertfall bra flesteparten modnes når de eldes..

 

Anyhow, hvis du er seriøs Sauceboss, så er jeg imponert, ønsker du å bli hata her inne?

 

Hvis Sauceboss bare troller, så er jeg imponert over hvor lett folk her inne blir fyrt opp.

 

/Out :drink:

det har blitt tradisjon her inne, uansett hva jeg skriver så får jeg flere kommentarer slengt etter meg :) du skjønner alle her inne er skikkelig borgere, de følger fartsgrenser til punkt og prikke, de blinker og er snille sjåfører som ikke gjør noe galt. Tør jeg å påstå at de som ligger over fartsgrensa er oftest de som følger mer med i trafikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du liker å skape litt oppstyr jeg Saus, og folk går jo fem på hver gang :P Er derfor du fortsetter å trekke opp folk, fordi du får den responsen du vil ha ;) Skal ikke klandre deg for å skape litt egen underholdning, man får som kjent ikke mer morro enn det man lager selv. Men hadde jeg har en ny F10 stående så hadde jeg IKKE sittet inne på Bimmers for å trekke opp folk, hadde vært ute og kosekjørt hele tiden (på den riktige siden av fartsgrensen ) :)

Syns det var greiest når den var i Sandnes/Stavanger jeg :P Pen bil og jeg kan skilt og utseende i hodet :)

Er flere politidistrikt i Norge har slike 325d, alle er helt like :) Den som går her i Agder har skiltnummer PD37..... ett eller annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært i nærheten av 130km engang, bare bykjøring hele idag, og dagen før. E6 mot gardermoen pleier å være veldig tomt utøver 6-7 tiden :P er oftest da jeg drar ut og møter venner ved kløfta området, men ellers så følger fartgrensene nesten til punkt å prikke, legg merke til nesten, har noen øyeblikk der jeg klikker på biler som ligger minst 10km under grensa, og det er da jeg gir på skikkelig. 

 

Blir ikke klok på deg...  :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du liker å skape litt oppstyr jeg Saus, og folk går jo fem på hver gang :P Er derfor du fortsetter å trekke opp folk, fordi du får den responsen du vil ha ;) Skal ikke klandre deg for å skape litt egen underholdning, man får som kjent ikke mer morro enn det man lager selv. Men hadde jeg har en ny F10 stående så hadde jeg IKKE sittet inne på Bimmers for å trekke opp folk, hadde vært ute og kosekjørt hele tiden (på den riktige siden av fartsgrensen ) :)

Er flere politidistrikt i Norge har slike 325d, alle er helt like :) Den som går her i Agder har skiltnummer PD37..... ett eller annet :)

nå har jeg kjørt veldig mye idag :P koser meg med film og underholdning på bimmers nå hehehe 

 

har ennå ikke funnet en bra vei å kjøre på, eneste jeg vet om er E6, og der er det bare rett frem, så hvis noen har tips om gode svingete veier som jeg kan kjøre på så hadde jeg vært takknemlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du liker å skape litt oppstyr jeg Saus, og folk går jo fem på hver gang :P Er derfor du fortsetter å trekke opp folk, fordi du får den responsen du vil ha ;) Skal ikke klandre deg for å skape litt egen underholdning, man får som kjent ikke mer morro enn det man lager selv. Men hadde jeg har en ny F10 stående så hadde jeg IKKE sittet inne på Bimmers for å trekke opp folk, hadde vært ute og kosekjørt hele tiden (på den riktige siden av fartsgrensen ) :)

Er flere politidistrikt i Norge har slike 325d, alle er helt like :) Den som går her i Agder har skiltnummer PD37..... ett eller annet :)

Den med nevnte skilt nr der var vertfall opprinnelig i stavanger/sandnes, før den ble flytta til Bergen, så tilbake her igjen. og nå tydeligvis i oslo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...