Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For all del, jeg hører gjerne på kjeft om jeg gjør meg fortjent til det. Forskjellen virker å være at en av oss (meg og Saus) vil reflektere over kritikken, mens den andre ikke evner til å endre sin oppførsel/holdning. Jeg har aldri kritisert Sauce sin fartsovertredelse, jeg hevet bare øyebryn over at han så biler bedre siden det var mørkt på veien, så jeg skjønte ikke helt hvorfor min post ble sitert.

Sauce står ikke midt i skuddsiktet pga. en enkel fartsovertreden, men pga. en rekke påstander over mange måneder som ikke er troverdige, noe som betyr at vedkommede har strippet seg selv for masse cred og har selv skyld i at folk reagerer litt ekstra pga. nye påstander og handlinger.

Hva som er "for raskt" får hver enkel person her vurdere selv.

kan jeg spørre om hvilken påstander som har tatt fra meg "credz"? Sånn for ordensskyld, vil vite hvorfor alle overreagerer når jeg poster xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så grisekjører ikke jeg i nabolag heller, kjører sjeldent mer enn 30km/t over grensa og de gangene jeg ligger over 80 er når jeg kjører på E6, og der er ikke noen barn å meie ned. 

grensen for å miste lappen er 26km/t over fartsgrensa på veier der det er 70 sone eller over, holder meg alltid under den grensa. og i soner under 70 holder jeg meg til fartsgrensen.

Regner ikke med at du har hatt lappen i 2 år?

I såfall bør du lese reglene en gang til. Skal mye mindre til for at en i prøvetid mister lappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du sammenligner med dine erfaringer fra "trehjulsykkel- og mopedportalen".

Sammenligner ingen erfaringer. Rettet det vel heller mot svaret ditt etter flonoen dro en liten spøk :)

Mopedportalen er drit, det er det ingen tvil om.. ;)

Til alle som enda ikke har sett denne her: http://www.lazzat.se/showthread.php?25943-BMW-750-V12-Dubbelturbo&s=49dedb63f465548cedb928bd264149ec

Grunnen til at jeg fikk dilla på BMW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med at du har hatt lappen i 2 år?

I såfall bør du lese reglene en gang til. Skal mye mindre til for at en i prøvetid mister lappen

riktig, glemte helt at jeg ikke har hatt lappen i mer enn 2 år, må nok skjerpe meg veldig mye, men det skal ikke bli vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke kjeft til deg noekult, det var bare en reaksjon mot alle som plutselig har blitt bestemødre og kjører nissan micra her inne. Og det var heller ikke for å beskytte/hjelpe sauceboss, for han fremstår for meg også som en god tulling.

Men synst berre det er så jævlig merkelig at nesten alle på et forum skal være moralens vokter plutselig, og svartmale så innihelvette det å kjøre litt for fort. Og er det en ting eg og Fredrik90 hate, så er det hyklere, f.eks de som kjører elbil, men også de som eventuelt skulle irrettesette andre når de kjører for fort selv. For eg trur de fleste her inne gjør det iblant selv. Og ikke vær så dum, at du setter din egen dømmekraft høyere enn folk du ikke kjenner på nettet. Mest sannsynlig er du like blåst i huet som meg, sauceboss og alle andre her inne. Vi er alle idioter, så la oss nå for helvette være idioter i fred uten moralprekener i hytt og pine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke kjeft til deg noekult, det var bare en reaksjon mot alle som plutselig har blitt bestemødre og kjører nissan micra her inne. Og det var heller ikke for å beskytte/hjelpe sauceboss, for han fremstår for meg også som en god tulling.

Men synst berre det er så jævlig merkelig at nesten alle på et forum skal være moralens vokter plutselig, og svartmale så innihelvette det å kjøre litt for fort. Og er det en ting eg og Fredrik90 hate, så er det hyklere, f.eks de som kjører elbil, men også de som eventuelt skulle irrettesette andre når de kjører for fort selv. For eg trur de fleste her inne gjør det iblant selv. Og ikke vær så du, at du setter din egen dømmekraft høyere enn folk du ikke kjenner på nettet. Mest sannsynlig er du like blåst i huet som meg, sauceboss og alle andre her inne. Vi er alle idioter, så la oss nå for helvette være idioter i fred uten moralprekener i hytt og pine!

det min kjære venn kalles dobbeltmoral, møter på det hver dag. :P men jeg skjønte ikke helt med fredrik 90, care to explain? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synst berre det er så jævlig merkelig at nesten alle på et forum skal være moralens vokter plutselig, og svartmale så innihelvette det å kjøre litt for fort. Og er det en ting eg og Fredrik90 hate, så er det hyklere, f.eks de som kjører elbil, men også de som eventuelt skulle irrettesette andre når de kjører for fort selv. For eg trur de fleste her inne gjør det iblant selv. Og ikke vær så du, at du setter din egen dømmekraft høyere enn folk du ikke kjenner på nettet. Mest sannsynlig er du like blåst i huet som meg, sauceboss og alle andre her inne. Vi er alle idioter, så la oss nå for helvette være idioter i fred uten moralprekener i hytt og pine!

Sier meg enig i det, jeg har min andel idioti på livs-CVen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆRRE FUCKING APEJØDER HELE GJENGEN!!!

Er verre enn når EREBUS susa rundt her!? La nå sausen gjøre hva faen han vil på veiene. En dag får han konsekvenser og må bøte med ett eller annet.. Eller så blir han aldri busta eller fucka og kan smile hele veien til sin fars bankkonto!!

Ingen har på forumet, og da mener jeg INGEN har ren historie hva gjelder fart og trafikk...Alle har gjort ett eller annet lovstridig og det er disse som skriker høyest.

Er dritt lei av å høre folk rakke ned på hverandre og snakke samma shiten om og om igjen!

Jeg vil faktisk heller høre på bilvasken til fredrik90 og hermano90 sin vanskelig platetopp på ovnen!!!

My fakking gods!!!!

SKJERP DERE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke kjeft til deg noekult, det var bare en reaksjon mot alle som plutselig har blitt bestemødre og kjører nissan micra her inne. !

Hei hei hei!

Ikke prøv å si at micra er bestemorsbil! Jeg har hatt en sånn med 1.0 L motor

Det er den bilen jeg desidert har kjørt værst med, gikk som et skudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter bare å venter på bilder av deg i snøføyka med MX-5´n og toppen nede jeg Wicky, bare for å sette stemningen.. :beer:

yooo never ever...Slike bilder blir slettet uavhengig av hvem som tar dem...Men jeg skal ta den med på slæddetreff snart...om det blir noe på gardermoen raceway... Men ingen kan ta bilder. jeg har skinnet meg, og INGEN skal se bilder av det... (derav ingen selfies på snapchat siste par ukene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er erebus? :D

Han er ett kapittel for seg selv...En jævel som sikkert har hatt 10 profiler her inne som bare dreiv med faenskap og dritt, dønn seriøs og ordentlig i en tråd og full av jævelskap i en annen tråd. Det var Erebus, Chicane, StaM, Reihenmotor, Polly, Milfhuntern osv osv alle profiler fra samme forskrudde person...Han ble avslørt ganske raskt da interessen for Fredrik sin alternative tråd, Wicky, meg (som han kalte Fred) var gjengangeren. Han trakasserte også en del brukere her inne (deriblant meg) på PM som brukeren StaM før moderatorene fikk stengt han ute nok en gang for godt.

Han lurer rundt her inne ennå under ett par profiler, ganske stille og tilbakeholden til en forandring men at det er han det er jeg ganske sikker på. Til og med på naboforumet Bimmeren ble han kasta ut etter bare noen få dager....

Tvillingkjæresten din... rett og slett...

Tro meg Wicky, jeg har ikke tenkt den tanken bare en gang ;) Man blir jo så mistenksomme ovenfor nye medlemer med atferd som stikker seg ut ifra normalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...