Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Han er ett kapittel for seg selv...En jævel som sikkert har hatt 10 profiler her inne som bare dreiv med faenskap og dritt, dønn seriøs og ordentlig i en tråd og full av jævelskap i en annen tråd. Det var Erebus, Chicane, StaM, Reihenmotor, Polly, Milfhuntern osv osv alle profiler fra samme forskrudde person...Han ble avslørt ganske raskt da interessen for Fredrik sin alternative tråd, Wicky, meg (som han kalte Fred) var gjengangeren. Han trakasserte også en del brukere her inne (deriblant meg) på PM som brukeren StaM før moderatorene fikk stengt han ute nok en gang for godt.

Han lurer rundt her inne ennå under ett par profiler, ganske stille og tilbakeholden til en forandring men at det er han det er jeg ganske sikker på. Til og med på naboforumet Bimmeren ble han kasta ut etter bare noen få dager....

Tro meg Wicky, jeg har ikke tenkt den tanken bare en gang ;) Man blir jo så mistenksomme ovenfor nye medlemer med atferd som stikker seg ut ifra normalen

så ille ja :P men jeg er ikke som han, liker å tenke at jeg er spesiell men ikke på den måten der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat trollene, og de fortsetter. 

La han nå heller smelle bilen, miste lappen og bli rundpult av politiet en dag. 
Vi har alle vært langt over grensa, og innsett at det var idioti. 
Jeg har og min tid med fartsovertredelser, men det er lite av det nå. Pga kort vei til jobb, og LITE kjøring ellers.
Om jeg så skal på langtur, så er ungen med i baksetet og. Og da ligger jeg heller med cruisen i fartsgrensa. 

Skal og si at jeg, etter at jeg fikk ungen i bilen, har blitt MER forbanna når jeg får folk opp i ræva på bilen. Det skjer

sjeldent når han ikke er med, og det irriterer meg. Ingenting er mer irriterende enn det, og det er jo så jævli fint å tråkke på bremsen 

for å se hvor våkne de er bak der, når de sleiker rasshøl. Ahhhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg ett problem med e klassen... om man plutselig toucher bremsen 1millimeter for mye så kommer kollisjonsgreia på...belte strammes og bilen bremser hardt som faen... det har resultert i en del nestenpåkjørsler bakfra... og det er heller ikkeno morro...så jeg har slutta å bry meg...skrur heller på tåkelyset bak og legger meg til siden så vedkommende kommer seg forbi...

 

Problemet er at denne personen bare legger seg foran meg i samme fart som jeg hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg ett problem med e klassen... om man plutselig toucher bremsen 1millimeter for mye så kommer kollisjonsgreia på...belte strammes og bilen bremser hardt som faen... det har resultert i en del nestenpåkjørsler bakfra... og det er heller ikkeno morro...så jeg har slutta å bry meg...skrur heller på tåkelyset bak og legger meg til siden så vedkommende kommer seg forbi...

 

Problemet er at denne personen bare legger seg foran meg i samme fart som jeg hadde...

det er disse sjåførene som irriterer meg mest, ender alltid opp med å kjøre forbi dem igjen og plage dem til døden med kjøre sakte og deretter ikke la dem kjøre forbi meg xD 

ja jeg har et sinneproblem xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg titt og ofte nårjeg kjører alene...Men har jeg med bebi i bilstolen så oppfører jeg meg annerledes...Det har dog skjedd at jeg har klikka i vinkel (som regel på syklister) og gjort en del manøvre i trafikken jeg er flau over...

1+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jasså, dere likte platetopp komfyr snakkingen min? :P Vel da kan jeg fortsette, og informere om at mine Corydoras Trilineatus (Maller) altsaå fisker, i akvariet, har lagt litt over 30 egg, håper de klekker og blir levende små babyfisk som kan bli store, er ganske vanskelig, må skifte vann hver dag i yngel(baby) tanken....

(ironi, ironi, ironi).... xD

 

 

Noekult: Tusen takk for linken til Chris Harris som kjørte P1. !   Så først testen av den bilen når Top Gear testet den, men fy, Chris Harris er så mye mer Bilentusiastrettet når han filmer en slik produksjon! Top gear er morro underholdning, men Chris Harris er akkurat sånn som jeg ville ha reagert, han gliste som bare det og lå brei, og forklarte hvordan ting fungerte, og spurte mange spørsmål som en selv hadde spurt + en hel masse en ikke kan fra før av som man lærer.

Go Chris Harris! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin outlet for feige mennesker å rage i trafikken. Da kan man liksom sitte der, inni sin trygge bil og være skikkelig sint.

Jeg har flere ganger gått ut av bilen for å spørre sinte mennesker inni sine trygge biler hva som feiler dem, men jeg har til gode å faktisk få inn ett ord med disse menneskene da de plutselig får det veldig travelt. Tror ikke det hadde betydd noe om jeg var dverg, kvinne eller aquaman. Disse menneskene er litt som Saucetrollet. De sprekker når man retter lyset mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin outlet for feige mennesker å rage i trafikken. Da kan man liksom sitte der, inni sin trygge bil og være skikkelig sint.

Jeg har flere ganger gått ut av bilen for å spørre sinte mennesker inni sine trygge biler hva som feiler dem, men jeg har til gode å faktisk få inn ett ord med disse menneskene da de plutselig får det veldig travelt. Tror ikke det hadde betydd noe om jeg var dverg, kvinne eller aquaman. Disse menneskene er litt som Saucetrollet. De sprekker når man retter lyset mot dem.

alle har dårlige dager der de kan sprekke, men det er jævlig irriterende når en bil ligger klistra til ræva mi i evigheter for deretter kjøre forbi og sakte ned. Da klikker jeg helt, kunne like godt ikke kjørt forbi i det hele tatt hvis man skal ligge 70 en 80 sone. Ender ofte med at jeg tar igjen med samme mynt, men jeg stopper ikke å krangler med folk xD vil bare gi dem tilbake med de gjør, så kanskje de lærer at de ikke skal kjøre sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har dårlige dager der de kan sprekke, men det er jævlig irriterende når en bil ligger klistra til ræva mi i langt for deretter kjøre forbi og sakte ned. Da klikker jeg helt, kunne like godt ikke kjørt forbi i det hele tatt hvis man skal ligge 70 en 80 sone.

Jeg er sikker på at mange har ett og annet å si om din oppførsel i trafikken og, du får bare satse på at alle ragefolka du møter på er like harmløse som du selv er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at mange har ett og annet å si om din oppførsel i trafikken og, du får bare satse på at alle ragefolka du møter på er like harmløse som du selv er.

la oss ta en kjøretur så vil du hvordan oppførselen min er i trafikken :) helt normal, inntil sånne idioter som jeg nevnte dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...