Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eller en E klasse og bare dura rundt 40000km uten problemer :P

Ja for Mercedesene dine har det jo ikke vært mye feil med.....Var det ikke senest i går du ikke kunne røre bremsen uten at bilen gikk i "nødmodus", kjempe god bil gitt :P

Sorry Wicky, men du ber om det med slike kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for Mercedesene dine har det jo ikke vært mye feil med.....Var det ikke senest i går du ikke kunne røre bremsen uten at bilen gikk i "nødmodus", kjempe god bil gitt :P

Sorry Wicky, men du ber om det med slike kommentarer...

 

Stemmer det, hvis han tråkket ned pedalen en mm for mye kunne han risikere å bli rævkjørt. Fint det, med barn bak! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for Mercedesene dine har det jo ikke vært mye feil med.....Var det ikke senest i går du ikke kunne røre bremsen uten at bilen gikk i "nødmodus", kjempe god bil gitt :P

Sorry Wicky, men du ber om det med slike kommentarer...

 

 

tror du misforstod... Om man panikkbremser på pedalen så slår kollisjonsvarslern inn. Det er et preventivt system som skal sørge for at man ikke kolliderer i bilen foran...

 

Så tror nok ikke det er no problemer med min bil... alt virker og ingen feil eller mangler :)

 

Når så man sist en bmw som hadde passert 300kkm...

 

Men tror vi skal la denne diskusjonen ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når så man sist en bmw som hadde passert 300kkm...

 

Men tror vi skal la denne diskusjonen ligge...

Ser stadig BMWer som har gått over 300 000 km, har bla ett par i familien som har gått over dette. Men det sier seg jo selv, hadde BMW vært like populære i bruk som Taxi som Mercedes så hadde det vært like mange BMWer der ute med lang kilometerstand som Mercedes. Når så du en privatbrukt Mercedes med over 500 000 km på tellern ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah sikkert.... Jeg har sett privatkjørte BMWer som har gått en million.....(ironi til de av dere som ikke skjønner det)

En god venn av pappa eide en mercedes e300 fra 90 tallet. Passerte 500.000 km for et par år siden :P. Var en eier frem til den ble vraket ifjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser stadig BMWer som har gått over 300 000 km, har bla ett par i familien som har gått over dette. Men det sier seg jo selv, hadde BMW vært like populære i bruk som Taxi som Mercedes så hadde det vært like mange BMWer der ute med lang kilometerstand som Mercedes. Når så du en privatbrukt Mercedes med over 500 000 km på tellern ?

Man ser enkelte uten drosjetrekk eller skinn som har gått det, et stykke imellom, men det forekommer. Er ofte selgere etc. som kjører veldig langt som har denne km.standen. Såvidt jeg vet ble bla. min bil pendlet med tur-retur Trondheim noen ganger i uka iløpet av et halvt år :P En i slekta som egentlig ikke er i slekta, er selger og har kjørt Mercedes rundtom i Norge de siste 20 årene :P Der går det noen kilometer :P

 

At det sjelden finnes BMWer som har gått over 300 000km, tror jeg har mer med at km. er skrudd tilbake på de fleste, er jo ganske rart at det skal være på kanten til 300 000km omtrent på hver eneste slitne E36/E46. Så er 550 000km en god del over 300 000km også.. faktisk hele 250 000km :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god venn av pappa eide en mercedes e300 fra 90 tallet. Passerte 500.000 km for et par år siden :P. Var en eier frem til den ble vraket ifjor. 

Jeg passerer 500 000km på klokka før sommeren med min, men dessverre kan det se ut som speedometeret også er skrudd tilbake tidligere  :P

Bilen har forøvrig vært varebil inntil 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...