fish Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 At det skal være så jævlig vanskelig å komme til for å bytte en starter på en E34 hadde jeg ikke trodd. Bannes på kryss og tvers nå... å æ e nordlæning! Sent from my iPhone using Tapatalk.
Erik89 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Spør igjen jeg ^^ Om jeg tar ut tåkelysene, går det greit gjennom kontroll hos vegvesenet?Istedetfor å teipe over dem og sette de på igjen
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Har ikke fulgt med om hvorfor du spør! Hva er saken?
Yngvejos Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Spør igjen jeg ^^ Om jeg tar ut tåkelysene, går det greit gjennom kontroll hos vegvesenet?Istedetfor å teipe over dem og sette de på igjen Det er ingen krav om å ha tåkelys på bilen, så det går fint an å gjerne dem. Tror du må fjerne bryteren (bytte den i en som kun har tåkelys bak) for at det skal være 100% godkjent.
fish Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Du er så søt når du er sint fish! Ja det kan du tro. Og tror du ikkje han tykje er i gang. Den eneste str jeg ikke har i fastnøkkel, leddnøkkel og pipe er 16mm, og det trenger jeg akkurat nuh! Like før æ river ut hele jævla innsuget på motoren! Sent from my iPhone using Tapatalk.
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 fish: Er vel noen fra bimmers me det du trenger i nærheten? Erik: Kan neven i farten det mannen fra BT sa til meg når jeg godkjente senkesettet om tåkelys. "Senker du bilen lavere enn dette må du koble ut tåkelysene i henhold til TÜV papirene." Så det tolker jeg som at du kan enten la de stå og koblet ut, eller fjerne de helt!
Erik89 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Yngvejos: Har ikke satt i den bryteren enda, så det er ikke no problem. Men tenkte siden det egentlig skal stå tåkelys i de, at man da må ha det i eller et lokk som dekker til der? Jordfræsar: hmm..kanskje bare vente med å sette de i, og montere dem senere da
liffi Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Flere som ikke får lasta opp bilder eller?! Får bare Error..
hao Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Flere som ikke får lasta opp bilder eller?! Får bare Error.. Problemer med det i Trøndelag også
noekult Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Nye 1-serie er 10x finere enn den småstygge gamle: http://www.bmwblog.com/2011/06/05/world ... more-60563
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Nye 1-serie er 10x finere enn den småstygge gamle:http://www.bmwblog.com/2011/06/05/world ... more-60563 I concur Skulle vel ikke så mye til heller...
noekult Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Syns det blir litt feil å bruke ordet fin om den gamle... Skikkelig photoshoot, skikkelige felger og skikkelig styling, så er den gamle fet, men ikke fin Ikke i mine øyne hvertfall. God nr. 2 bil for BMW-familien
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Kan aldri bli fet eller fin den lille piken der. Veldig feminint design på gamle designet, men det nye var mer maskulint. Så er vel derfor den nye falt mer i smak hos meg!
Anbefalte innlegg