Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det skal være så jævlig vanskelig å komme til for å bytte en starter på en E34 hadde jeg ikke trodd. Bannes på kryss og tvers nå... å æ e nordlæning!

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

:lol:

Spør igjen jeg ^^

Om jeg tar ut tåkelysene, går det greit gjennom kontroll hos vegvesenet?

Istedetfor å teipe over dem og sette de på igjen :P

Skrevet
:lol:

Spør igjen jeg ^^

Om jeg tar ut tåkelysene, går det greit gjennom kontroll hos vegvesenet?

Istedetfor å teipe over dem og sette de på igjen :P

Det er ingen krav om å ha tåkelys på bilen, så det går fint an å gjerne dem. Tror du må fjerne bryteren (bytte den i en som kun har tåkelys bak) for at det skal være 100% godkjent.

Skrevet
Du er så søt når du er sint fish!

Ja det kan du tro. Og tror du ikkje han tykje er i gang. Den eneste str jeg ikke har i fastnøkkel, leddnøkkel og pipe er 16mm, og det trenger jeg akkurat nuh! Like før æ river ut hele jævla innsuget på motoren!

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

fish: Er vel noen fra bimmers me det du trenger i nærheten?

Erik: Kan neven i farten det mannen fra BT sa til meg når jeg godkjente senkesettet om tåkelys.

"Senker du bilen lavere enn dette må du koble ut tåkelysene i henhold til TÜV papirene."

Så det tolker jeg som at du kan enten la de stå og koblet ut, eller fjerne de helt!

Skrevet

Yngvejos:

Har ikke satt i den bryteren enda, så det er ikke no problem.

Men tenkte siden det egentlig skal stå tåkelys i de, at man da må ha det i eller et lokk som dekker til der?

Jordfræsar:

hmm..kanskje bare vente med å sette de i, og montere dem senere da :)

Skrevet

Flere som ikke får lasta opp bilder eller?! Får bare Error..

Skrevet

Syns det blir litt feil å bruke ordet fin om den gamle... Skikkelig photoshoot, skikkelige felger og skikkelig styling, så er den gamle fet, men ikke fin :P Ikke i mine øyne hvertfall.

God nr. 2 bil for BMW-familien :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...