Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke kom til stovner...vi er gale...knivstikker deg om du står på feil plass..

 

Bor forresten i Lillestrøm nå... :)

 

Oslo er en by jeg ikke føler meg helt trygg i....

Kjørte igjennom Skippergata sent på kvelden sist vi var der, låste dørene for å si det sånn. Der hang det mye tvilsomme typer....

Noen som har tanker om prisen på en X4?

 

I og med at den kommer med 2,0 liters dieselen 18d (143 hester) og 20d (184 hk) tå tipper jeg den kommer til å koste noe i nærheten av X3, altså fra ca 500 000 kr og oppover

Ettersom at film og mat er den store tingen hittil i kveld. Så må jeg si at Fast6 er en grei film så langt, og at en hjemmelaget biff var meget godt.

Har nettopp sett Rush på 105" hjemmekino her, enda bedre film etter å ha sett den for andre gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oslo er en by jeg ikke føler meg helt trygg i....

Kjørte igjennom Skippergata sent på kvelden sist vi var der, låste dørene for å si det sånn. Der hang det mye tvilsomme typer....

 

 

 

 

Im born and raised here in my town.... ThugLyfe4Life <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stovner var belastet med mye narkotika og vold på 80 og 90 tallet..så fikk vi vår egen politistasjon...nå er det mye roligere forhold der...Dog var alle barneranerne (som herjet i Oslo ifjor høst) fra stovner...

 

Husk...ikke stirr inn i andres biler når du kjører...

Synes forholdene er mye roligere rundt Stovner og Holmlia området enn de var for 10 år siden. Hender at jeg kjører rundt etter 12 i begge områdene, og hittil har jeg aldri opplevd noe :P. Men det å gå til fots etter 12 hadde jeg nok ikke turt alene hehe :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske trygg i oslo shæl, gått endel alene i sentrum 00.00-04.00 tidene, null stress.

Husker jeg en gang satt på Burger King på Oslo S med mobilen min og headphones og spiste mat før toget skullle gå. Satt 5-6 andre utenlandske gutter på min alder ca (født i 1990) der han ene kom bort, satte seg ned overnfor meg og spurte "hva skjer, går det bra, har du 20kr jeg kan "låne" " . Sorry ass, har ingenting sa jeg, så sa han okei og gikk. Tror han testa meg for å se om jeg reagerte med frykt. 0 frykt ga jeg, og det gikk helt fint ^^ De kunne lett tatt alt jeg hadde, men føler jeg har en "fordel" av å være utlending selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...