Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp ute å testa i3 fy for en kjekk bil! Godt skubb i ryggen, og generelt veldig god å kjøre :) Hadde forventet litt mindre "BMW-følelse", men den imponerte egentlig stort!

Skrevet

Ikke kom til stovner...vi er gale...knivstikker deg om du står på feil plass..

Bor forresten i Lillestrøm nå... :)

Oslo er en by jeg ikke føler meg helt trygg i....

Kjørte igjennom Skippergata sent på kvelden sist vi var der, låste dørene for å si det sånn. Der hang det mye tvilsomme typer....

Noen som har tanker om prisen på en X4?

I og med at den kommer med 2,0 liters dieselen 18d (143 hester) og 20d (184 hk) tå tipper jeg den kommer til å koste noe i nærheten av X3, altså fra ca 500 000 kr og oppover

Ettersom at film og mat er den store tingen hittil i kveld. Så må jeg si at Fast6 er en grei film så langt, og at en hjemmelaget biff var meget godt.

Har nettopp sett Rush på 105" hjemmekino her, enda bedre film etter å ha sett den for andre gang :D

Skrevet

Oslo er en by jeg ikke føler meg helt trygg i....

Kjørte igjennom Skippergata sent på kvelden sist vi var der, låste dørene for å si det sånn. Der hang det mye tvilsomme typer....

Im born and raised here in my town.... ThugLyfe4Life <3

Skrevet

Stovner var belastet med mye narkotika og vold på 80 og 90 tallet..så fikk vi vår egen politistasjon...nå er det mye roligere forhold der...Dog var alle barneranerne (som herjet i Oslo ifjor høst) fra stovner...

Husk...ikke stirr inn i andres biler når du kjører...

Synes forholdene er mye roligere rundt Stovner og Holmlia området enn de var for 10 år siden. Hender at jeg kjører rundt etter 12 i begge områdene, og hittil har jeg aldri opplevd noe :P. Men det å gå til fots etter 12 hadde jeg nok ikke turt alene hehe :P.

Skrevet

Føler meg ganske trygg i oslo shæl, gått endel alene i sentrum 00.00-04.00 tidene, null stress.

Husker jeg en gang satt på Burger King på Oslo S med mobilen min og headphones og spiste mat før toget skullle gå. Satt 5-6 andre utenlandske gutter på min alder ca (født i 1990) der han ene kom bort, satte seg ned overnfor meg og spurte "hva skjer, går det bra, har du 20kr jeg kan "låne" " . Sorry ass, har ingenting sa jeg, så sa han okei og gikk. Tror han testa meg for å se om jeg reagerte med frykt. 0 frykt ga jeg, og det gikk helt fint ^^ De kunne lett tatt alt jeg hadde, men føler jeg har en "fordel" av å være utlending selv. :P

Skrevet

har bodd i Oslo hele livet. Aldri opplevd noe skit (både natt og dagtid :P ). Vell.. utenom skyteepisoden på aker brygge den 20 aug 2006. Det var fælt! :(

Skrevet

har bodd i Oslo hele livet. Aldri opplevd noe skit (både natt og dagtid :P ). Vell.. utenom skyteepisoden på aker brygge den 20 aug 2006. Det var fælt! :(

Ble du skutt?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...