Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bare å kjøpe en 328, så har du ca. samme ytelser som E46 330ci. Men E36en føles raskere også. Ila de tre årene jeg hadde den, byttet jeg bare bremseklosser og bærearmer. Utrolig morsom bil. :)

Men er vel billigst å kjøpe m50b25 og sette i min 320i har hørt det er plug and play

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis minste beløpet er 1500kr så forklar meg hvorfor jeg fikk 500kr i bot for å ha glemt førerkort? 

 

Det var faktisk den politi BMWen som stoppa meg, de var veldig hyggelige også men de ga meg bot istedenfor advarsel :P skal betale den ASAP for å unngå komplikasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang bøter har jeg fått 2 kjedelige siden jeg fikk lappen :P

 

2000,- får feil plassering av skilt foran, og 6000 for uaktsom kjøring.. gøy å spandere staten med 8000 på di 13-14 mnd jeg hadde lappen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang bøter har jeg fått 2 kjedelige siden jeg fikk lappen :P

 

2000,- får feil plassering av skilt foran, og 6000 for uaktsom kjøring.. gøy å spandere staten med 8000 på di 13-14 mnd jeg hadde lappen :P

hva gjorde du galt da du fikk 6 lapper i bot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjører jeg bare med m50b20 lol 150hk

Bare 150 hk? Dama hadde 54 hester i sin 1,2 Polo, det er "bare" det ;) Kjører selv med 150 hester i 1500 kilo 5 serie og det er såklart ingen racerbil, men det holder i massevis til norske fartsgrenser og veier, og ikke minst Norske bøtesatser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...