Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Faren til en kompis av meg er snut, han har fortalt alle de jævla regla

du får ikke forelegg når du er i din "prøvetid"

Er du heldig og er grei får du en advarsel, bruk av spredere og park om kvelden er 2500,-

1500,- hvis du mangler førerkort eller vognkort under prøvetidsperioden

Er du ferdig i prøveperioden altså hvis du har hatt førerkort i to år får man et forelegg som nevnt over.

Prøvetia er mye strengere enn hva folk trur

Peace out.........

Da tar han politien feil for det er 500kr i gebyr for å ikke ha med førerkort eller vognkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på om en kan få bot av å kjøre uten L ved lærekjøring?

Å kjøre uten går helt fint, og blir det noen spørsmål har den ramlet av.. Jeg tror jeg kjørte med L en gang i min lærekjøringskarriere.. Folk bak blir jo gale bare de ser en rød L selvom man kjører aldri så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg har tenkt til, men greit å være føre var!

Sitter alene i Vivaroen med Runnin' Down a Dream på anlegget nå.. God sjø fra Halsnøy til Stord og :P

Var over til Austevoll idag, ferjeturen tok 15 minutt lengre enn den sku.. Slingra litt ja :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting å kunne er reglene...for hva politet har lov til å gjøre og ikke... Der er jeg en mester.. Kunne sluppet unna kontroll med 10kg kola i baksetet :P

Har faktisk prøvd ut det også, "i følge veitrafikkloven paragraf §15 så er det slik!" :P overraskende mange politifolk som ikke kan regla sine, og blir usikre hmmmm :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var over til Austevoll idag, ferjeturen tok 15 minutt lengre enn den sku.. Slingra litt ja :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tok litt lengre tid enn planlagt ja.. Og dæven vinden nappet godt i kassebilen :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...