Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, her har det vært vår siden november, i fjor.

Totalt meningsløst å sette bort 330en og kjøp av vinterbil. Hehe. 

 

Hadde vel 3 sammenhengende dager med snø, da en måneds tid før jul. Ellers har vi hatt noen dager med litt snø eller sludd, men det har ikke lagt seg på bakken.  Veldig lite kuldegrader osv. Nå er det stort sett 10-13 grader+ om dagen og 4-5 grader om natten. Har skrapt ruten for is maks 3 ganger, siste halvåret.

 

Satser på vi får en jævlig vinter til neste år. Pleier å være god balanse mellom fint vær og dårlig vær. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette stemmer i virkeligheten må jeg si at jeg virkelig er imponert over Volvo:

 

http://www.tv2.no/underholdning/broom/naa-skal-det-bli-morsommere-aa-kjoere-volvo-4184839.html

 

Virker jo nesten "for godt til å være sant"!

Blir stadig vekk imponert mer og mer av Volvo.

Refererer da til de nye konsept bilene deres, samt etter at Kineserne kjøpte selskapet, har Volvo marsjet frem bra fremover. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den miatavideoen :) bare venter sykt på upgrades til bilen og sommer nå :D

 

 

Hadde planer om å beholde den jeg as...Men så fant jeg ut at man får tak i fine eksemplarer av Alfa GTV spider for ca 30k ferdig regga i Norge fra Tyskland... Da ble det plutselig ikkeno vits å beholde Mx5en egentlig... Vil heller cruise alfa enn miata for å si det slik... Skal jo nedover til tyskland i løpet av våren/tidlig sommer (så fort C-klassen er solgt) og hente inn en Maserati Quattroporte, så da passer det seg fint å ha med en Alfa Spider med på kjøpet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snødde som bare det for noen få dager siden, men temperaturen har fått frem tørre veier igjen. Skal om en time til CRXen, som står på sommerhjul, og flytte den til ny garasje. Håper på å ta en kjøretur før neste månedslange parkering ;)

 

Etter årets vinter å dømme er det nesten ikke vits i å sette bort bilen for vinteren engang (hvis man tåler forsikringen). Kunne fint tatt et par kjøreturer hver måned i alle vintermånedene!

 

 

Vært fint vær i hele dag...du burde derfor ha henta ut prøveskiltene igår og kjørt med CRXen hele dag...Kom bort en tur så kan vi ta en tur i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å beholde den jeg as...Men så fant jeg ut at man får tak i fine eksemplarer av Alfa GTV spider for ca 30k ferdig regga i Norge fra Tyskland... Da ble det plutselig ikkeno vits å beholde Mx5en egentlig... Vil heller cruise alfa enn miata for å si det slik... Skal jo nedover til tyskland i løpet av våren/tidlig sommer (så fort C-klassen er solgt) og hente inn en Maserati Quattroporte, så da passer det seg fint å ha med en Alfa Spider med på kjøpet også :)

Skal du gjøre alvor av Quattroporte planene? Isåfall så må jeg si det er veldig rått 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte litt poker idag etter 3 ukers pause, kunne ha stukket av ned 23 tusen :P men jeg ga meg for sent, måtte takke til usle 4 tusen kroner :(

 

også å jeg si noe av unibet spillerne er skadeskutte, spiller med high card for å vinne :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gjøre alvor av Quattroporte planene? Isåfall så må jeg si det er veldig rått :cool:

 

 

Må det as... Man lever bare en gang og jeg vil heller gråte når jeg fyller bensin i en Quattroporte annenhver dag, enn å ikke tenke over forbruket i en dieselmerce... :P

 

Nå skal jeg jo beholde E klassen fremdeles...Den vil jeg ikke kvitte meg med...Er superfornøyd med det den presterer og den gleden den gir av å ikke gi meg noen problemer i hverdagen.. Den har plass til 2paller baki...har lastet over 800kg i den og med nivåregulering så merket man ikke vekta... Har riktig fargekombo, det utstyret jeg trenger, lavt forbruk og ålreit med drag... En ekte god familiebil :)  Alfa Spider blir vel mest sannsynlig "min" alene bil... bare kjøres noen ganger når det er sol og fint vær og jeg skal kose meg på småsnertne veier... Og til høsten blir den solgt uten at jeg taper no penger på den...

 

Quattroporten blir nok hovedbilen...den får lov til å stå inne i varm garasje og skal kun brukes når man skal råne i byen, skal på bryllup etc der man må bli lagt merke til... Men den første mnd blir den nok brukt som alt mulig bil kun fordi man har en maserati og den skal brukes :P Men kjøp av denne avhenger jo seff av at jeg får solgt C klassen... kan igrunn hente inn Quattroporten nå, men den vil ikke få skilt før C klassen er borte.. Jeg skulle jo egentlig ha en Tesla S...Men den kom på litt over 600tusen... Maseratien ender på ca 330 ferdig regga i Norge...Man får en del bensin og bompengger for 300tusen kroner for å si det slik...Dessuten er det litt kulere å ankomme i en Quattroporte enn i en Tesla... Som Fredrik ofte nevner, street presence i en Maserati er 1000ganger høyere enn i en Tesla... Greit nok man betaler 600tusen for å kjøre i bussfila...Men jeg vil heller sitte i kø i en Maserati :P

 

 

Husker jeg lånte meg en F10 for 2år siden.. Stakk innom byggmax og lempa inn sementpakker i bagasjen...de på lageret ble ganske paffe at jeg brukte en slik bil til noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...