Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva heter du på MP? Den historien hørtes meget kjent ut, mener å huske jeg så bilder og greier... :P

Har aldri skrevet dette før, og det var vel ingen ting å ta bilder av uten om hvordan bakken så ut.. Navnet mitt finner du i en eller annen kars nick ettersom at jeg sa at jeg nesten "falt av" pga. aksen til kompisen min med mk2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var veldig koselig! Alltid spennende når tlf blinker grønt :D

 

 

haha jeg har dessverre ikke vært aktiv på snap på en stund...tlf er ødelagt..har en elendig lånetlf..får ikke filmet eller videoer på den.. også er den supertreig uansett hva man skal...skjermen suger og ja....u name it...

 

Men godt du koser deg når jeg snapper..skal love å snappe deg masse random shit fremover! Skal på 1års kontroll med ungen imorgen..skal snappe deg hun småekle resepsjonisten! :P

 

 

Om noen lurer på hvorfor jeg er våken 0430 på morgenen er det fordi Inaya nettop la seg...en snørrete unge er ikke kult...Visste igrunn på søndag at hun kom til å bli forkjøla..hadde en en unge på besøk, 1,5år...som var forkjøla... hu smitta ungen min...burde saksøkt foreldrene hennes... ødelegger søvnen min... Ikke har jeg fått spise heller siden kl 15 igår (kebaben jeg snappet...som jeg forøvrig spiste mens jeg kjørte...)

 

Nei...får vente til Inaya er helt i drømmeland før jeg går på do...og legger meg...og står opp kl 07 igjen.... var ikke sånn jeg hadde tenkt meg pappapermen skulle være...

 

PS: "real housewifes of New Jersey" inneholder stygge gamle damer med veldig lite vettugt i hodet! Ikke se på det om dere kjeder dere...

 

Og "Hele Norge Baker".... les tittelen HELE NORGE BAKER....også har dem bare 12 deltakere...er jo litt misvisende...trodde jeg kunne være med siden jeg bor i Norge...hadde tatt frem krem og mel...men neida... rasisme tror jeg...

 

Nå skal jeg slutte å skrive svada... legge meg...

 

Adios...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... blei svimmel bare av å se på skjermen.

 

 

Sykt... jeg skjønner ikke at de tør. Jeg tror ikke at jeg hadde klart å klatre opp selv om jeg hadde villet.. kjenner kvalmen i mellomgulvet bare ved å se på skjermen... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...