Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Starter helga med å si opp jobben, og takke ja til en annen jobb! Strålende start på fredagskvelden :D Nå er det helg! :drink::beer:

 

Grattis med ny jobb :)

Hva skal du kjøre nå?

 

Jeg kjører selv, men er lei av dansk arbeidsgiver. Så er på leit etter noe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

 

Skal begynne å kjøre tippbil hos Gunnar Knutsen i Asker. :D Dansk arbeidsgiver, hvem er det du kjører for? Er mye useriøse aktører der ute dessverre, GK går heldigvis for å være en av de bedre i klassen. 

 

1948252_10152220385976357_779585977_n.jp

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broiler gutta har vel slått igjennom, og de fortjener vel å unne seg med å flotte seg litt :P For min del mener jeg de kjøpte totalt feil biler, det er vel det jeg ønsker å påpeke.

 

Det finnes yrker og ting man livnærer seg på som er mindre betalende og mer slitsomt, men er man ute etter å tjene penger må man gi folk det de vil ha.

Det er vel sjeldent at det finnes millionærer i form av en bonde med en middels stor gård på Toten.

 

En "god" idè, arbeid og PR. Det ligger nok noen timer bak det. Man kan trøste seg med at mens vi andre har studert og jobbet for å få mat på bordet, mens vi har "digget" musikken deres, så har de hoppet på en scene bak et mixebord med fulle fjortiser forran seg. Når artistkarrieren er over sitter de der med en dyr Audi med stort verditap som har lysende airbaglampe, lakkslipp og service-påminnelse ved hver oppstart, og da uten utdannelse. Det er win-win for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneberg... Kjører gass for Yara Praxair.

 

Ble med over fra Tipp etter at de overtok for et år siden.

Har ingen kjennskap til det selskapet, men høres helt kurrant ut :) Om du er på utkikk etter nytt er det masse arbeid på tippbiler i Oslo og omeng

 

 

 

http://www.budstikka.no/nyheter/kan-bli-20-bomstasjoner-for-ny-e18-1.8311429

 

Om dette blir en realitet kjøper jeg flippskilt til bimmern... Ikke på tale at jeg skal betale 120 kroner for å komme meg inn til Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen kjennskap til det selskapet, men høres helt kurrant ut :) Om du er på utkikk etter nytt er det masse arbeid på tippbiler i Oslo og omeng

 

 

http://www.budstikka...y-e18-1.8311429

 

Om dette blir en realitet kjøper jeg flippskilt til bimmern... Ikke på tale at jeg skal betale 120 kroner for å komme meg inn til Oslo!

 

Kjøringa er fin den.

Men det kommer vel ikke opp så mye fint hvis du googler anneberg :)

Men jeg får lønna mi, og den er det samme nå (for min del) som når Tipp hadde kjøringa, så jeg klager ikke sånn sett. Men er jo noen utfrodringer å kommunisere med dem :)

 

Takk for det, men Oslo blir litt langt unna for en bambling som liker å komme seg hjem hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...