Erik89 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Njaaah...selger var utlending selv...Med gulltenner... så... da hjalp det ikke... Hjalp det ikke med sveisen og personlig oppmøte? :/ Det er for dårlig.. Skulle tro han hadde hylt som ei fjortis jente som ser Justin Bieber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 derfor jeg snakket med han og ikke du...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Ser ut som en veldig fin E38, begynner å bli såpass gammel at jeg faktisk kan sette pris på en bil i org utførelse wicky! Du vet hva du har å gjøre neste gang du har barnevakt på besøk! wicky124, FredrikE24 og fish reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Takk! Barnevakten ja Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Nanny is dead...haha e38en så faktisk fin ut slik den stod...helt original... Vil ha E38 selv som bruksbil...eller vinterbil...eller lekebil... men da skal den være helt plain... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Grattis med sjuer, stor overgang fra golf til e38 haha driver å sikler etter e38 selv også, men vil ha ett eksemplar med lav km som er lett og selge og de er dyre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 takk ^^ Ja de blir fort dyre, nå en skal ha en med lav KM. Jah, meget stor overgang xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg drømte om en fin org E38 i carbonsvart, endte opp med en sliten E39. Fargen er i det minste rett Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg drømte om å spise kebab...mens jeg spiste kebab.... det var en deja vu feeling as.... _____________________________________________ Regn og trist vær... første lørdagen på LENGE jeg bare har vært hjemme... og det er egentlig digg...ikke gjøre noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Holdt nettopp på å besvime etter treningen min, måtte stoppe på en bensinstasjon å få i meg noe mat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Har du nanny på besøk igjen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Denne nannyen ser ikke så gal ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 hahaha nannyen ja! Ler meg skakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hva har jeg gått glipp av? Tar ikke nanny-referansene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Wicky har blitt et menneskelig nannycam. Fikk masse snaps av en ung dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg