Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Betaler 25kr dagen inkl drikke, varmmat, suppe, brødmat, salatbar ++ :)

 

Fint med lunsj på jobb :D

 

Har nå veldig høy matutgift til å bo for meg selv sånn ellers da, kjøper jo bare tull på butikken og planlegger aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kebab/burger/dyr lunch....100kr dagen :(

 

Men dette er litt merkelig...Jeg skulle være sunn..så stakk i butikken og kjøpte meg litt salat og no sunn juice og grovt brød... endte opp på 80kr...På vei tilbake til jobb passerte jeg gatekjøkken "49kr for kebab inkl drikke".....!? Så for å spare penger spiser jeg kebab,...

Det er jo derfor amerikarne holder på å falle over av fedme; fastfood koster latterlig lite i forhold til alt annet... For et par-tre dollar kan man få et lite måltid vs sunnere alternativer som koster det dobbelte.

 

Spiser en vanlig kebab i måneden, max. Og da er det bare fordi jeg savner smaken. Foretrekker heller den irakiske/kurdiske kebaben som er flammegrillet kjøttdeig/kyllingbiter/lammekjøtt på spyd (den man får i Torggata!), som jeg spiser 4-6x i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIKKER? Har nemmelig hørt at man kan ta den :P

 

men vet igrunn heller ikke hvem jeg skal spør, teit å ringe feil plass og

ja, dette er helt sikkert. Jeg tok teorien rett etter sperrefristen gikk ut og bestilte oppkjøring med en gang, nedturen var nesten to måneder med kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor amerikarne holder på å falle over av fedme; fastfood koster latterlig lite i forhold til alt annet... For et par-tre dollar kan man få et lite måltid vs sunnere alternativer som koster det dobbelte.

 

Spiser en vanlig kebab i måneden, max. Og da er det bare fordi jeg savner smaken. Foretrekker heller den irakiske/kurdiske kebaben som er flammegrillet kjøttdeig/kyllingbiter/lammekjøtt på spyd (den man får i Torggata!), som jeg spiser 4-6x i uka...

 

 

Jeg har faktisk kutta ned på junkfood etter november ifjor... ikke bare sparer jeg en del penger, men jeg får, ifølge kona, ett lettere sinn...(vedder på hun mener lettere vekt...)

 

Parthenon i torggata er digg..spesielt mixgrillen dems...men den koster 149 med drikke... men man blir stapp mett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab spiser jeg 1-2 ganger i måneden nå, maks. Skulle gjerne spist mer, men foreldra er blitt flinkere til å handle oftere fra Sverige, så har hamburgere, kyllingsnitzler, og kjøtt og kyllingfilet hjemme, så er billigere og litt sunnere å spise hjemme :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kutta ned på junkfood etter november ifjor... ikke bare sparer jeg en del penger, men jeg får, ifølge kona, ett lettere sinn...(vedder på hun mener lettere vekt...)

 

Parthenon i torggata er digg..spesielt mixgrillen dems...men den koster 149 med drikke... men man blir stapp mett...

Hehe kona hinter til noe ;) Ja, de mix-grillene er killer... Sykt mettende.

 

Jeg må kutte ned på snusen. Koster nå 40 kr. dagen hele året :o (en boks per 2 dager). Får visst kjøpt billigsnus til 200 kr. for 10 bokser (20 kr. boksen, vs 80 kr. boksen) fra Svenske. Rart folk tar med mer enn kvoten når prisforskjellen kan være 4-gangern :P

Men får jo bare god grunn til å kjøre de digge til Charlottenberg via Skotterud i sommer!! Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sparern selv om dagen, men bil og velvære (god mat) er det jeg ikke vil spare på. Selger unna mye jeg ikke trenger og forsøker å handle middag for hele uken på én tur. Skal klare å spare hundre bærumslaken i år, så jeg har noe å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sparern selv om dagen, men bil og velvære (god mat) er det jeg ikke vil spare på. Selger unna mye jeg ikke trenger og forsøker å handle middag for hele uken på én tur. Skal klare å spare hundre bærumslaken i år, så jeg har noe å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ringe dem for å spør for å være sikker :)

 

Er ikke noe å gamble på det her i hodet mitt vertfall, om det plutselig viser seg at jeg kunne tatt den. og må vente 1 mnd ekstra bare for jeg ikke tok den tidligere.

 

Såkalte førerkort avdelingen til politiet var kun åpen da, så ringer da i morgen får å være 200% sikker.

 

Kan jo ha kommet nye regler over nyttår, hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel ha ren vandel for å få tatt teoriprøven, og så lenge politiet sitter på lappen så har en ikke det. Mener det var slik når jeg skulle ta den på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ringe dem for å spør for å være sikker :)

 

Er ikke noe å gamble på det her i hodet mitt vertfall, om det plutselig viser seg at jeg kunne tatt den. og må vente 1 mnd ekstra bare for jeg ikke tok den tidligere.

 

Såkalte førerkort avdelingen til politiet var kun åpen da, så ringer da i morgen får å være 200% sikker.

 

Kan jo ha kommet nye regler over nyttår, hvem vet?

Jeg fikk beskjed om å ringe BT, de hadde visst peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...