Mattae Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Vegvesenet sa nå jeg kunne ta teoriprøven før sperrefristen var gått ut... Så var veldig dumt av meg å ringe å sjekke ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Vegvesenet sa nå jeg kunne ta teoriprøven før sperrefristen var gått ut... Så var veldig dumt av meg å ringe å sjekke ja. Kan øvelse kjøre å noen mnd før sperreftisten går ut og. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Vegvesenet sa nå jeg kunne ta teoriprøven før sperrefristen var gått ut... Så var veldig dumt av meg å ringe å sjekke ja. Godt man kan ta teoriprøven før sperrefristen har gått ut da, ellers kan man jo risikere å vente 2 mnd ekstra på oppkjøring om man er uheldig. http://www.liveleak.com/view?i=341_1393712501 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 rive av maskering fra nylakka bil etterpå.. moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 http://www.liveleak.com/view?i=f14_1393634596Funky ratthttp://www.liveleak.com/view?i=d6d_1393599095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Var visst ikke så stas med ny Mercedes likevel, ukjente ulyder i bilen som verkstedet ikke finner ut av... http://www.side3.no/kjpte-splitter-ny-mercedes---sa-kom-ulyden/5172507.html Legg spesielt merke til følgende sitat av den ferske Merce eieren: "Det er nesten så jeg savner den 14 år gamle BMW-en min, den var helt stille" Hva var det det ble kalt igjen....? Jo, kvalitet var det adne95 og Eksos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hmm, skal fylle ny servoolje, siden det ligger ca 1 cm igjen i bunnen av tanken. Hvordan får jeg ut slimet som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Bytter hele beholderen, da får du nytt filter også Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Bytter hele beholderen, da får du nytt filter også Kjøpes på Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Må jo tømme ut nede på tannstangen e.l ellers er det jo olje i hele systemet som du ikke får byttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Må jo tømme ut nede på tannstangen e.l ellers er det jo olje i hele systemet som du ikke får byttet.. Hvordan gjør man det da? Er ikke noen mekkemester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Burde løfte opp bilen/jekke den opp og tappe av fra tannstanga vel? for å få ny olje i hele systemet og ikke masse gammelt blanda med bittelitt nytt Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Okay, så tannstanga er som olje; det er ei egen luke til å tappe den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hadde bilen inne på etterkontroll på fredag, alt var greit untatt avgass måling. Har sjekket under etter frieksos, men fann ingenting. Noen som har tips på hvordan jeg får fikset dette? Gjelder en e34 med m50b25 Kan nevne at pluggene er ganske ny, denso plugg om det har noe å si. Luftfilter er nytt Lambda er ny, og vet ikke om jeg har fått rett, da koed ikke visste hvilken jeg sku ha til min bil så vart det bare kjøpt en. LMM er ganske ny, fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Okay, så tannstanga er som olje; det er ei egen luke til å tappe den? Send meg en PM, en eller annen som kan det. Lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg