Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var visst ikke så stas med ny Mercedes likevel, ukjente ulyder i bilen som verkstedet ikke finner ut av...

http://www.side3.no/kjpte-splitter-ny-mercedes---sa-kom-ulyden/5172507.html

Legg spesielt merke til følgende sitat av den ferske Merce eieren: "Det er nesten så jeg savner den 14 år gamle BMW-en min, den var helt stille"

Hva var det det ble kalt igjen....? Jo, kvalitet var det :D

Litt knitring i dashboardet? Helt klart en feil som har oppstått når bilen er satt i sammen. Dette har ingenting med kvalitet på bilen å gjøre, det er bare uheldig. Det kunne fint lett vært en hvilken som helst annen bil. Du skulle hørt E39n vi har da vi fikk den :P Det var irriterende lyder det.. :P

Dette kan komme av så mangt, en svingning som ligger ved en frekvens som uheldigvis akkurat ligger ved denne delens resonansfrekvens. Si at man bytter hjul og lyden forsvinner :P

En kollega har tilsvarende bil uten Editionpakka, den er musestille og han er knallfornøyd :)Selv ville jeg ikke hatt den Mercen overhodet :P

 

Mye heller denne skjøyta :)

Subaru-p_-isen_1099338i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen inne på etterkontroll på fredag, alt var greit untatt avgass måling. Har sjekket under etter frieksos, men fann ingenting. Noen som har tips på hvordan jeg får fikset dette?

 

Gjelder en e34 med m50b25

Kan nevne at pluggene er ganske ny, denso plugg om det har noe å si.

Luftfilter er nytt

Lambda er ny, og vet ikke om jeg har fått rett, da koed ikke visste hvilken jeg sku ha til min bil så vart det bare kjøpt en.

LMM er ganske ny, fra koed

 

 

Var bilen god og varm da de sjekket eksosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor jeg kan få tak i e85 her på sunnmøre da? bensinstasjoner i ålesund kansje?

Hmmm, mener å ha sett det på Statoil Moa? Er ikke altfor sikker, men er ikke værre enn å ta seg en kjøretur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt knitring i dashboardet? Helt klart en feil som har oppstått når bilen er satt i sammen. Dette har ingenting med kvalitet på bilen å gjøre, det er bare uheldig. Det kunne fint lett vært en hvilken som helst annen bil. Du skulle hørt E39n vi har da vi fikk den :P Det var irriterende lyder det.. :P

Ja selvfølgelig....! Så dere kjøpte E39en ny?

Hvis bilen ikke er satt sammen ordentlig så går det på byggekvaliteten vil nå jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig....! Så dere kjøpte E39en ny?

Hvis bilen ikke er satt sammen ordentlig så går det på byggekvaliteten vil nå jeg si.

Tilnærmet, var en eldre dame som eide den før oss, bilen hadde ikke gått mer enn 60 000km :P Når bilen ikke ser brukt ut overhodet og fremdeles kjører på originaldekka, så er det ikke veldig slitt :P Var uansett heftig mye knirkelyder i den da vi fikk den :P Har tatt det litt over langen, er bra nå, er kun en knirkelyd igjen og det er når man passerer toppen på fartsdumper :P Bilen har nå gått 140 000km..

 

Hadde vært morsomt å sammenligne med tilsvarende annen bil, hadde vedda en hundrings på at lyden ikke hadde vært der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...