Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dæven nå er jeg leg av å få statisk støt hver gang jeg lukker igjen bildøra! Hva er nå dette for noe tull? Har vært sånn siste to ukene og jeg begynner å få visse tvangstanker for å ungå at det smeller i fingrene hver gang jeg skal ut av bilen. Ser sikkert ut som en komplett idiot der jeg stå og på en måte pisker døra med fingrene for å sjekke at det er trygt å lukke igjen 8-[

Flere som opplever det samme? Vet det kan ha med stoff i setene, klær etc jeg har på meg og at jeg kan forebygge dette ved å bruke enkelte sprayer eller sånn.. faens irriterende.

Jeg får det hver dag etter jobb når jeg skal vaske nevene, er dun jakken min som trigger det hehe.. (får det og når jeg skal ut av bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven nå er jeg leg av å få statisk støt hver gang jeg lukker igjen bildøra! Hva er nå dette for noe tull? Har vært sånn siste to ukene og jeg begynner å få visse tvangstanker for å ungå at det smeller i fingrene hver gang jeg skal ut av bilen. Ser sikkert ut som en komplett idiot der jeg stå og på en måte pisker døra med fingrene for å sjekke at det er trygt å lukke igjen 8-[

Flere som opplever det samme? Vet det kan ha med stoff i setene, klær etc jeg har på meg og at jeg kan forebygge dette ved å bruke enkelte sprayer eller sånn.. faens irriterende.

Samme er det hjemme på ovnen min når jeg trykker på timer. Kvier meg hver gang. !

Merkelig.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare har den krefter, men det er måten den setter kreftene i bakken på, sykkelen har et meget avansert system som sørger for optimal akselerasjon, man holder rett og slett gassen i bånn om man tørr, forhjulet går i lufta i en bestemt høyde over asfalten og holder seg der :D 1000RR er bare helt verst..

Drømme sykkel det der. Å det systemet der hjelper veldig. Er jo det med å gi passe gass som er utfordringen på sånn sykkel.

Første gir med R1 fks skal man være rimelig vant med gassen for å få maks drag uten at man drar fram hjulet rett opp

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk vannplaning i 230 km/t, på en blankpolert rullebane i pøsende regn så er ikke det en bra kombinasjon. Skal nok litt mer til for å klare det på en vei men det viser litt hvor skummelt høy fart og uforutsigbart føre kan være, hvilken bil man sittet i spiller ingen rolle. Clarkson som den Mercedes mann han er har forøvrig for vane å dumme ut BMW og Audi....

 

Nååååja, her er paranoiaen din ute og kjører igjen.. Han har jo hyllet BMW opp i skyene mang en gang. At han har preferanser mot Mercedes får så være, det betyr ikke at han nødvendigvis alltid er ute etter å svartmale BMW fordi han poengterer noe han ikke liker.

Ooooog forøvrig, når det er fuktig og 0-4 grader så er føret uforutsigbart da det kan være glatt enkelte steder. Når det bare er mye regn så er det ingenting uforutsigbart med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven nå er jeg leg av å få statisk støt hver gang jeg lukker igjen bildøra! Hva er nå dette for noe tull? Har vært sånn siste to ukene og jeg begynner å få visse tvangstanker for å ungå at det smeller i fingrene hver gang jeg skal ut av bilen. Ser sikkert ut som en komplett idiot der jeg stå og på en måte pisker døra med fingrene for å sjekke at det er trygt å lukke igjen 8-[

Flere som opplever det samme? Vet det kan ha med stoff i setene, klær etc jeg har på meg og at jeg kan forebygge dette ved å bruke enkelte sprayer eller sånn.. faens irriterende.

Mye som kan hjelpe mot dette.. Først og fremst vil eg anbefale deg å bruke fleece, både jakke og bukse om du finner. Det er bra stil uansett. Tjukkelabber,og stoffmatter er bra botemiddel. Kjør uten sko, sko lader opp sinnsyke spenninger når du har de på deg. Gni sokkene mot teppet når du kjører for å sikre god jording. Alltid kjør med aircon, selv om vinteren, for å tørke lufta mest mulig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir den garantert brukt mer enn bilene under ett års eierskap hos deg...hahaha :P

True dat. :) Skikkelig skam, det med CRXen, men til mitt forsvar så var jeg i utlandet 7 måneder i fjor ;) Blir nok skilter om to-tre uker og mye mer bruk, det er sikkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...