Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Saken hadde vært en helt annen om sakens kjerne kun var "ferrari krasjet". Vitner mer om markeringsbehov i kombinasjon med idioti når fører av bilen ikke har lappen og i tillegg gir jernet foran en skole. Har full forståelse for at fristelsen til å ta seg en kjøretur er stor når man har noe slikt stående i garasjen, men å kjøre uten lappen er ikke og vil aldri bli kult. Synd for gutten, blir nok en god stund til han får sette seg bak rattet nå. 

 

Innrømmer glatt jeg mer enn gjerne kunne ha tenkt meg en 458 italia selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lå jeg bakerst i rekken mot skolen. Lå 5 under fartsgrensen og lette etter en sang på spilleren. De foran forsvant mer og mer, mens jeg tok det rolig og styrte på. (50-sone). Så ser jeg at de foran meg blir hanket inn. Så ser jeg en mann i refleksvest, så ser jeg politilogo og laser. Haha. Flaks. Lå i 10 over grensen før det bare kom drittsanger.

Det er en øde vei, med fortau bak autovern osv. Ikke noen hus. Så ligger den langs en firefelts motorvei som man vanligvis bruker, men påkjøringsrampen fra min retning er fjernet, så motorveien er bare åpen for de som kommer ut fra tunnelen nedenfor. Regner med folk er snurt for mangel på 80-sonen til jobb og holder samme fart i det tregere alternativet.

Har de begynt med fartskontroller ved Nipedalen? :blink:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

im just wondering...when will this end.. hylle (som er bannet herfra) eier jo www.e30meet.com.. Han er jo selve e30meet eiern... og er registrert i brønnøysund registeret med e30meet.... Det jeg lurer på da er...Hvor har de nye eierne av bimmers.no kjøpt www.e30meet.no domenet? Er det for å være drittsekker? Eller fordi de kanskje vi starte noe konkurrerende?

 

Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30meet.no er eid av Vikt Consulting AS, bimmers.no er eid av Vesterålen Ikt AS. De står registrert med forskjellige organisasjonsnummer. Hvordan veit du at de er samme selskap da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi en liten fight pågang.
Er det en hevnaksjon fordi Hylle registrerte bimmeren.no ?

Eller kanskje de skal fusjonere :lol:

e30meet.no ble kjøpt 3 dager etter bimmeren.no domenet ble kjøpt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....hadde du giddi å åpna opp orgnr så hadde du sett følgende:

 

Vikt Consultin as:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=994641603

 

Vesterålen IKT As:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=992257725

 

Oioioi!!! Samme eier...samme adresse...samme person kanskje? Nei jeg vet ikke jeg.... jeg bare funderer tidlig på en torsdag morgen :)

post-42422-0-42913400-1394694996_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

im just wondering...when will this end.. hylle (som er bannet herfra) eier jo www.e30meet.com.. Han er jo selve e30meet eiern... og er registrert i brønnøysund registeret med e30meet.... Det jeg lurer på da er...Hvor har de nye eierne av bimmers.no kjøpt www.e30meet.no domenet? Er det for å være drittsekker? Eller fordi de kanskje vi starte noe konkurrerende?

 

Bare lurer...

 

Jeg vet ikke opp eller ned på denne saken, men kjøp av domener som en strategisk forretningsstrategi er etterhvert helt alminnelig. Dette blir gjort over en lav sko for å oppnå komparative fordeler vis a vis eksisterende konkurrenter samt mulige nye konkurrenter. Ergo handler dette normalt ikke om å være drittsekk på teenagernivå, men derimot om ren forretning. Hvorfor er du spesielt interessert i denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...