Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

bmw norge.

 

318is ble ikke levert med forskjellig dekkdimensjon, men e36 m3 ble.

 

Jeg fikk godkjent 7.5 + 8.5 - 225/45/17 - 245/40/17 på min 318is. Dette var derimot originale m3 felger med bmw delenummer, har du noen "kinafelger" tror jeg du kan se langt etter godkjenning, men du kan jo prøve :) 8.5 og 9.5 ble derimot ikke noen e36 levert med, så jeg hadde nok ikke lagt noe energi i det prosjektet der ivertfall. Enkleste er å skaffe lik dekdim, da er dem plutselig lovlige (felgdim er uvesentlig)

 

OKei, takk for svar! :) 

Så lenge jeg har lik dekk dim foran og bak så går det greit ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulanter er det mange av her..inkludert meg :P

 

Men nå skal jeg sove..2timer søvn igår natt siden en baby ikke ville sove... selv om jeg nå egentlig vil se ferdig de siste to episodene av Breaking Bad...

Breaking bad er den beste tv serien noensinne (min mening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål, og dere bør ikke kommentere at det er dumt osv osv osv at det ikke er lovlig på vei. Flere enn dere aner gjør dette og sikkert mange her inne om også gjør det. Er ikke rettet til min bruksbil, men en dieselbil som er litt jasset opp

 

 

Spørsmålet er Avgiftsfri diesel, går litt rykter om at med avgiftsfri så går bilen litt dårligere? 

Vanlig diesel, på statoil for eksempel, så har de diesel ekstra med etanol i. 

Dette fjerner koksing i motor og går vist nok bedre

 

 

kun myte eller kan det stemme? forbruket går opp med avgiftsfri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å selge en E46 316 sedan i fjor sommer, la den først ut til 60. Ingen respons. 55, 50 og på 45 begynte folk å vise interesse. Hadde den vært strøken hadde den gått for den prisen, men fikk smørbrødliste på EU, så jeg sa til hu som kjøpte den at "du får den for 10 mindre hvis du henter med en gang". Gikk til slutt for 32500. :(

 

Skal sies at det var mange skambud, fikk bl.a. spørsmål om å bytte i en båt. :lol: Ble da kvitt den til slutt, var en problembil fra første uka jeg hadde den.

 

 

Ga 80 for min i januar 2013 (tror det.). og nå skal det ikke være mulig og selge den for 50 engang.. Har dog gått ett stykke nå og har litt kosmetisk og pirke på. Men alt i alt er jo bilen hel i forhold til mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga 80 for min i januar 2013 (tror det.). og nå skal det ikke være mulig og selge den for 50 engang.. Har dog gått ett stykke nå og har litt kosmetisk og pirke på. Men alt i alt er jo bilen hel i forhold til mye annet.

Min hadde gått 192 da jeg kjøpte den og 222 ca da jeg solgte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål, og dere bør ikke kommentere at det er dumt osv osv osv at det ikke er lovlig på vei. Flere enn dere aner gjør dette og sikkert mange her inne om også gjør det. Er ikke rettet til min bruksbil, men en dieselbil som er litt jasset opp

 

 

Spørsmålet er Avgiftsfri diesel, går litt rykter om at med avgiftsfri så går bilen litt dårligere? 

Vanlig diesel, på statoil for eksempel, så har de diesel ekstra med etanol i. 

Dette fjerner koksing i motor og går vist nok bedre

 

 

kun myte eller kan det stemme? forbruket går opp med avgiftsfri?

 

Det er nok bare en myte ;) Kjør grønt, drit i bot. Blander du den med totaktsolje skal den visst få den vanlige fargen igjen (har ikke kjørt på dette selv enda, men har kompiser som har gjort det).

Han ene sa at bilen hans føltes sprekere med grønn diesel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sviker dessverre Android etterpå, da jeg henter min nye mobil etterpå. Svært spent på om jeg overlever med Windows. Positive er Office, navigasjon, meget bra kamera og batteri. Spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...