Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og unnskyldningen til sjåføren var tynn, at frøkna hans hadde falt på ski og vrikka foten så hun klarte ikke å komme seg de ytterst få kilometerne det var til p-plassen. Virker meget spesielt, og om dette var tilfelle, hvorfor sa ikke da sjåføren dette til de som stoppet ham og tok bilde av ham..? Virker ytterst spesielt, ville tro at det å kjøre med nødblink også ville vært lurt. Man vet aldri hva man møter på i en slik skiløype, og vi kommer lett opp i 60-70 km/t når vi trener.. Lite gunstig å møte på noe sånt i en trang skiløype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og unnskyldningen til sjåføren var tynn, at frøkna hans hadde falt på ski og vrikka foten så hun klarte ikke å komme seg de ytterst få kilometerne det var til p-plassen. Virker meget spesielt, og om dette var tilfelle, hvorfor sa ikke da sjåføren dette til de som stoppet ham og tok bilde av ham..? Virker ytterst spesielt, ville tro at det å kjøre med nødblink også ville vært lurt. Man vet aldri hva man møter på i en slik skiløype, og vi kommer lett opp i 60-70 km/t når vi trener.. Lite gunstig å møte på noe sånt i en trang skiløype.

Det fikk ikke jeg med meg, men enig i det du sier ja. Det siste du venter å møte langt inni ødemarka er en 2,5 tonns Lexus midt i skiløypa ;)

Har kjørt i skiløype jeg også (18 år og idiot) eller rettere sagt jeg kjørte vel 4 meter før jeg fant ut at det ikke var noe lur i ide og rygget tilbake. E39 er gode vinterbiler men i en skiløype hører den altså ikke hjemme, ingen biler hører hjemme der forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer H&R senkefjærer til E90'n nå (45/30). Er vel ikke tilfeldigvis noen som har bilde av hvordan det blir? redd det fortsatt blir litt høyt. Og hvor mye mindre senker det når bilen er orginal Msport? :P

Msport er vel 10 mm lavere enn originalt, så da blir det vel 35/20 senk (men har bilen gått litt og div, så kan den være lavere orginalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...