Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du må virkelig være fattig...spesielt med en slik tankegang... Netflix er GRATIS 1mnd..du klarer å se ferdig alle sesongene på en mnd... Deretter sier du bare opp netflix... Nedlasting fra kapteinsabeltann-bukta er vel ikke helt lovlig?

 

Jaja.. :)

 

Sabeltannbukta har i hvert fall fri tilgang på alt. Holder med Spotify premium, eneste som jeg synes mangler der nå er Beatles og diverse sinte thrash metal-band. Før dette brukte jeg en Ipod classic fylt med ca 120 (av 160) gb, men måtte gi opp etter en evig kamp mot Itunes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt med sommersko snart en mnd allerede jeg :) Solen skinner og masse pluss grader i sør. Endelig!

Hysj, de bor i Nord ;) De blir sikkert misunnelige :P

Deilig med sol, vår og tørre veier som faktisk gjør at bilen fortsatt er ren selv om det er en uke siden jeg vasket den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til gulvmatter på E39? Har sånne fæle originale gummimatter med kant, som har sett sine bedre dager.

 

Hadde M-matter på E46'en, problemet var at de krølla seg hele tida da de ble våte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til gulvmatter på E39? Har sånne fæle originale gummimatter med kant, som har sett sine bedre dager.

 

Hadde M-matter på E46'en, problemet var at de krølla seg hele tida da de ble våte :P

http://www.partsandretards.no/interior/stoffmatter/bmw/stoffmatter_3  ;-)

Noen som vet hvor jeg får kjøpt 55mm strømkabel til forsterker til en rimelig penge?

Ser de har på ebay men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...