Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Åjada mister. Bare fortsett. Men gi meg gjerne konkurrenten til nye S coupe også i samma slengen... :)

Nei konkurrenten til S klasse Coupe finnes ikke fra BMW dessverre, bortsett ifra interiøret så har Mercedes fått til en nydelig bil her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pffft...gjørre vell!! Bare vent...skal vaske den imorgen... tror jeg..om jeg orker å kjøre bort til vaskehall... da skal du se hvor kul den blir...haha :P

Compact ja.... navnet sier jo alt :lol:

Ser ut som den har blitt rygget inn i en vegg. Hardt. Jeg ser virkelig ikke vitsen med de modellene...

Haha bra jeg har flere med meg! Compakt er en kvart 3 serie ! Er et mislykka forsøk på å lage en "liten" 3 serie :-P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke likte den nye amg coupe? Hehe

Synes dashen var forferdelig, setene så ut som 458 italia kopi, hengerumpe og bananformet karosseri. Prestanda er nok helt herlig og hadde sikkert digget å kjøre en, men synes ikke den var fin. Likte bedre nest siste C klasse og den nyeste E klasse.

Liker svært mange av de gamle. Retro mercer er noe for seg selv. Akkurat som BMW. Liker alt av det gamle, men etter E46, E38 og E39, har det vært elsk eller hat modeller, sikkert fordi de strekker seg etter veldig forskjellige kundegrupper nå. Nå er det på en måte 50-50 hva man liker eller ikke liker, mens av det gamle liker man alt, være seg 3-serie eller 7-serie. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker bare gamle BMWer, ingen nye tiltaler meg, og der kommer Mercedes inn som min favoritt.

 

Grensa går med E39 og til dels E46, jeg er ingen fan av 3-serie i utgangspunktet, så for meg blir det egentlig E39 som er nyeste BMW modell jeg kunne kjøpt, de andre frister "nesten ikke i det heletatt".

 

Jeg går en tur i Slottsparken hver eneste morgen, og passerer en av de lengre drosjeparkeringene i byen på veien dit.. Jeg må si at den nye E-klassen virkelig er en flott maskin! MIN mening er at F10/F11 ikke oser klasse der de står sammen med Mercene i køen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker bare gamle BMWer, ingen nye tiltaler meg, og der kommer Mercedes inn som min favoritt.

Grensa går med E39 og til dels E46, jeg er ingen fan av 3-serie i utgangspunktet, så for meg blir det egentlig E39 som er nyeste BMW modell jeg kunne kjøpt, de andre frister "nesten ikke i det heletatt".

Jeg går en tur i Slottsparken hver eneste morgen, og passerer en av de lengre drosjeparkeringene i byen på veien dit.. Jeg må si at den nye E-klassen virkelig er en flott maskin! MIN mening er at F10/F11 ikke oser klasse der de står sammen med Mercene i køen :P

E61 da er jo en kjempe flott bil! :-o

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker bare gamle BMWer, ingen nye tiltaler meg, og der kommer Mercedes inn som min favoritt.

Grensa går med E39 og til dels E46, jeg er ingen fan av 3-serie i utgangspunktet, så for meg blir det egentlig E39 som er nyeste BMW modell jeg kunne kjøpt, de andre frister "nesten ikke i det heletatt".

Jeg går en tur i Slottsparken hver eneste morgen, og passerer en av de lengre drosjeparkeringene i byen på veien dit.. Jeg må si at den nye E-klassen virkelig er en flott maskin! MIN mening er at F10/F11 ikke oser klasse der de står sammen med Mercene i køen :P

E61 da er jo en kjempe flott bil! :-o

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...