wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Wicky: Finn meg en E38 740 til under 50k! Helst sort med sort eller brunt skinn HEHE kan bli ett problem... de med 740 VET de har noe som er verdt over 50k... men kan si ifra om jeg kommer over noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Trodde ikke noe var et problem for Wicky Kan vel skremme en eller annen hviting til å selge billig? haha. Får en kebab i mnd de neste 3 årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 En kompis av meg stakk av med en slik en for et halvt år siden mener han ga rundt 50k for en 740ia, m60b40, men fader for en deilig bil, og til en billig penge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Noen som tilfeldigvis har noen erfaring med Nemi forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 vet om flere som har brukt dem, skal være ganske greie, og billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 vet om flere som har brukt dem, skal være ganske greie, og billige Ja de var veldig billige på begge bilene mine, derfor jeg lurte litt serdu E90en sparer jeg over 7 000 på i året hos dem kontra IF som jeg har nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Føler meg ganske kul som henger på Esso Alnabru, og venter på å bytte bil med en kunde. Så må jeg finne meg en plass jeg kan spise lunsj, utenom McDonald's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Føler meg ganske kul som henger på Esso Alnabru, og venter på å bytte bil med en kunde. Så må jeg finne meg en plass jeg kan spise lunsj, utenom McDonald's Esso alna er en aktiv stasjon.. konstant folk der... Åssen mat vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Trodde ikke noe var et problem for Wicky Kan vel skremme en eller annen hviting til å selge billig? haha. Får en kebab i mnd de neste 3 årene kan skremme folk ja...som regel de fleste...fra alle land... haha eneste som skremmer meg er mamma...og pappa... mamma slår..pappa stirrer stygt... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Noen som tilfeldigvis har noen erfaring med Nemi forsikring? Nemi er veldig flinke, og slår de fleste på pris..MEN..de er slitsomme og treige ved skadeoppgjør...spesielt om det er din egen skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Noen her inne som har erfaring med og bestille felger fra www.elementwheels.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Esso alna er en aktiv stasjon.. konstant folk der... Åssen mat vil du ha? Fant ut av at jeg kjører heller mot Skien igjen, og stopper innom et gatekjøkken Tar det heller en annen gang jeg har god tid Ja, Esson der er det alltid folk innom. Var der i fjor sommer, seint på kvelden, og allikavel storma folk ut og inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Fant ut av at jeg kjører heller mot Skien igjen, og stopper innom et gatekjøkken Tar det heller en annen gang jeg har god tid Ja, Esson der er det alltid folk innom. Var der i fjor sommer, seint på kvelden, og allikavel storma folk ut og inn byens beste pølser, der har de god mat som ikke bare handler om kebab. En periode spiste jeg mye kjøttkaker i brun saus der ! Hahaha det har det meste, ørten og -1400 typer pølser, burgere, masse som omhandler typisk mat man liker i transportbransjen, speilegg, steke poteter, karbonader etc! Kan anbefales! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Nemi er veldig flinke, og slår de fleste på pris..MEN..de er slitsomme og treige ved skadeoppgjør...spesielt om det er din egen skyld... Ja har hørt det samme om at de kan være treige ved skadeoppgjør, blir litt skeptisk da.. Men tok med meg tilbudet fra Nemi til naboen min som jobber i IF, fikk 10 prosent mer bonus og nesten like lav pris som hos Nemi. Forsikringen i IF er en tanke bedre både på bilene og huset, lavere egenandel er det også så jeg blir nok værende der jeg har samlet alle forsikringene fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 IF er råe på å utbetale... når e36 cabben min ble påkjørt fikk jeg tilbud om oppgjør innen 7dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg