Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

vet om flere som har brukt dem, skal være ganske greie, og billige :)

Ja de var veldig billige på begge bilene mine, derfor jeg lurte litt serdu ;) E90en sparer jeg over 7 000 på i året hos dem kontra IF som jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske kul som henger på Esso Alnabru, og venter på å bytte bil med en kunde.

Så må jeg finne meg en plass jeg kan spise lunsj, utenom McDonald's :P

 

 

Esso alna er en aktiv stasjon.. konstant folk der...  Åssen mat vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke noe var et problem for Wicky :cool:

Kan vel skremme en eller annen hviting til å selge billig? haha. Får en kebab i mnd de neste 3 årene :)

 

 

kan skremme folk ja...som regel de fleste...fra alle land... haha :P eneste som skremmer meg er mamma...og pappa... mamma slår..pappa stirrer stygt... haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esso alna er en aktiv stasjon.. konstant folk der...  Åssen mat vil du ha?

Fant ut av at jeg kjører heller mot Skien igjen, og stopper innom et gatekjøkken :P Tar det heller en annen gang jeg har god tid :)

Ja, Esson der er det alltid folk innom. Var der i fjor sommer, seint på kvelden, og allikavel storma folk ut og inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av at jeg kjører heller mot Skien igjen, og stopper innom et gatekjøkken :P Tar det heller en annen gang jeg har god tid :)

Ja, Esson der er det alltid folk innom. Var der i fjor sommer, seint på kvelden, og allikavel storma folk ut og inn :P

byens beste pølser, der har de god mat som ikke bare handler om kebab. En periode spiste jeg mye kjøttkaker i brun saus der ! Hahaha det har det meste, ørten og -1400 typer pølser, burgere, masse som omhandler typisk mat man liker i transportbransjen, speilegg, steke poteter, karbonader etc! Kan anbefales!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi er veldig flinke, og slår de fleste på pris..MEN..de er slitsomme og treige ved skadeoppgjør...spesielt om det er din egen skyld...

Ja har hørt det samme om at de kan være treige ved skadeoppgjør, blir litt skeptisk da.. Men tok med meg tilbudet fra Nemi til naboen min som jobber i IF, fikk 10 prosent mer bonus og nesten like lav pris som hos Nemi. Forsikringen i IF er en tanke bedre både på bilene og huset, lavere egenandel er det også så jeg blir nok værende der jeg har samlet alle forsikringene fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...