Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

09 er 211 karosseri...eller 212 karosseri... hva er prisen du vil betale da? Kjøpte min som var kjørt nord for kristiansund...så min er safe..alle servicer er fulgt etc, en eier og bruker.. faceliften er nok den beste å kjøpe sånn sett... du betaler 100 for den iår...bruk den i 2år..selg den for 80...

Så lite som mulig, men blir vel en 100-150'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke annet enn at jeg jobber med ved. Løfta bakenden på Ladaen jeg hadde relativt lett, men da var jeg sykt lei av å stå fast og :D

 

Forstår egentlig ikke greia med dette treningshysteriet, mannen er så delt om dagen.. Man skal være sykt rå i statiske øvelser (for å ha noe å skryte av på FB) OG innrede kåken som ei skikkelig bloggetøs. Bilene skal være handicappede fordi etellerannet amerikansk hipsterforum mener at det er kuuult og stikker man seg ut????! Da er man en skikkelig taper! Bare å komme seg inn i A4-trøyta igjen. Før modifiserte folk biler for å skille seg litt ut, ha et eget preg. I dag virker det som om folk styler både hus og bil for å ligne mest mulig på hverandre. Ja, man må jo ta det ett skritt videre for å være keeg men der går grensa og.

 

 

trener mest for å komme ned på en ok vekt jeg :P ikke tynn, men heller ikke feit hehe :P

 

100kg på en på 190 burde vell være en ok mellomting :P (ca 20kg igjen nå da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at man kan trene for å komme i bedre form, men for meg virker det som om majoriteten trener for å ha noe å prate om på FB ;-)

 

Jeg veier nesten ett kvart tonn store deler av arbdagen, da er det nesten litt lett å bare veie 130kg ellers :D Har du noensinne sett en tjukkas løpe trapper? Det gjør naboene mine daglig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbing med ved/skog må jo anses å være temmelig god gymnastik da. Spesielt om utstyret ikke er av ypperste kvalitet, og tilgang til vei/skogsvei er begrenset.

Hele ungdommen min gikk i å kappe skog/selge ved for å spe på ellers mager ukelønn (senere, stipend), og må jo si jeg finner det ironisk at folk betaler i dyre dommer for ferdig ved, for så å legge ut enda mer for treningsstudio..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke blitt mer enig! Synes forøvrig det ser herlig ut å være fisker og. Så lenge en ikke er på en flytende fabrikk ;-) Bestefaren min jobba i skogen store deler av livet sitt, han så skikkelig tynn og senete ut men når det kom til rå arbeidskapasitet var han visst nesten uten sidestykke. Det var ikke status å være stor før, det var praktisk.

 

Høres forøvrig ut som en fin ungdomstid, S.Hafsmo! Jeg er dessverre ikke i skogen, vi får besøk av tømmerbiler med jevne mellomrom. Skikkelig nedtur igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror majoriteten trener for å se bra ut fordi folk har noe som heter self monitoring (i større eller mindre grad) som gjør at vi er meget opptatt av hvordan vi blir oppfattet av omverdenen. At noen er feite eller syltynne og slabedasker har det bra med seg selv er bra det, men i dag SKAL man i følge ALT av nyheter og artikler være supersunn og opptatt av å se og ta seg bra ut. Dette er utenlukkende pga. samfunnets latterlige helsepress og kroppshysteri som media dytter i oss med skje og balltre.

 

Leste i sted om Hollywood-stjerner som Christian Bale (Batman), Daniel Craig (007), Gerard Butler (300) og Hugh Jackman (Wolverine) som har latterlig bra kropper på skjermen. Trenerne dems kommenterte at det er nesten umulig å opprettholde en slik kropp og at de skuespillerne leker en farlig lek når de går fra vanlig næringsinntak til å mangedoble proteiner og andre næringsmidler som virkelig tyner nyrene og treningsøktene som virkelig presser hjerte og ledd. Tenk å gå fra å være sofasliter til å trene like hardt som eliteidrettsutøvere, sier seg selv at kroppen går inn for slitasje.

 

Det beste med å være i Pakistan er at INGEN INGEN INGEEEEEEEEEEEEN bryr seg om kroppen din. Skallet på hode, hår på brystet, gorillahår på bena, mage som ser gravid ut - spiller ingen rolle. Det er normale og maskuline trekk. På det meste kan de veldig tynne få "spis mer!" eller de feit få "begynn å gå turer" som kommentarer, men pga. konservativ media ser man ingen urealistiske halvnakne og photoshoppede kropper over alt. Dette er en av de store forskjellene jeg merket på meg da jeg var der sist. Jeg har begynt å bli skallet og i Norge skal ALLE bekjente kommentere hårtapet og selv godt voksne og super oppegående venner mobber i mange tilfeller indirekte, men der nede tok folk en titt på hodet, du så at dem tenkte noe, men det var ikke noe de kommenterte, for det var bare naturlig at noen menn mister håret.

 

Det viktigste er at du har en god lege som bryr seg om deg og som kan fortelle at du har god helse. Har du det skal du helst si deg fornøyd og være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell mest og erstatte et måltid bare :P

 

få i seg noen vitaminer ivaffall da mitt vanlige kosthold er nk ikke det beste, har dog holdt meg på en 2500kcal i døgnet det siste året ca, gått ned endel pga det :) men skal ned enda mer :P (20kg til ca) se 2 sifret på vekta tenkte jeg :P

 

trener mest for å være i ok form, ikke noe muskelbygging elns :P sålenge jeg klarer å løfte girkasser og sånne greier er jeg fornøyd, og kanskje en motor i ny og ne :P (typ 1m maks :P)

Du vil ikke bli sterk nok 

 

Jeg trener ikke annet enn at jeg jobber med ved. Løfta bakenden på Ladaen jeg hadde relativt lett, men da var jeg sykt lei av å stå fast og :D

 

Forstår egentlig ikke greia med dette treningshysteriet, mannen er så delt om dagen.. Man skal være sykt rå i statiske øvelser (for å ha noe å skryte av på FB) OG innrede kåken som ei skikkelig bloggetøs. Bilene skal være handicappede fordi etellerannet amerikansk hipsterforum mener at det er kuuult og stikker man seg ut????! Da er man en skikkelig taper! Bare å komme seg inn i A4-trøyta igjen. Før modifiserte folk biler for å skille seg litt ut, ha et eget preg. I dag virker det som om folk styler både hus og bil for å ligne mest mulig på hverandre. Ja, man må jo ta det ett skritt videre for å være keeg men der går grensa og.

Jeg løfter bakenden på min e36 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at man kan trene for å komme i bedre form, men for meg virker det som om majoriteten trener for å ha noe å prate om på FB ;-)

Kanskje du skulle revurdert vennekretsen din på facebook? Tipper en normal andel av mine venner trener, men det er svært skjeldent det dukker opp noe relatert til treningen på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle revurdert vennekretsen din på facebook? Tipper en normal andel av mine venner trener, men det er svært skjeldent det dukker opp noe relatert til treningen på facebook.

 

"Venner". Jeg har ingen venner, er for snål :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite som mulig, men blir vel en 100-150'

 

 

<Da får du nok MYE bil for pengene..ser til tider det kommer 320CDI 4MATIC til den summen som selges unna rimelig kjapt... si ifra om du finner biler du liker, så kanskje jeg kan komme med noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytern:

 

post-42422-0-17202700-1395961405_thumb.j

 

 

Trening er oppskrytt...Jeg trener ikke og jeg er kjekkere enn de fleste her på forumet :P

 

Noekult: Ser hva du mener..feite folk blir sett på som rike i Pakistan..hele slekta mi er feite...haha :P men er en ny trend i de store byene... gjelder å være slank med langt hår... så tror nok treningshysteriet vil ta over pakistan i de neste 5 årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...