Fredrik 90 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hvor ble det av hvor fort har du kjørt tråden? finner den ikke når jeg søker i søkefeltet Har du vært ute å svinekjørt igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Har du vært ute å svinekjørt igjen nå? jaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 http://bimmers.no/topic/760877-hvor-fort-går-bilen-evt-hvor-fort-har-du-kjørt-bilen-tråden/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 jaa Jaja, du er vel en av de som må miste lappen, ta livet av noen andre eller bli invalid før du lærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Når man bruker søkefeltet feil. Så finner man ikke Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hadde aldri klart fallskjerm hopping.... litt for høyt Jeg har høydeskrekk som bare det, men glemmer du fort når du sitter på kanten av flyet. Helt rått, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Finnes ikke fallskjermer som holder vekta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jaja, du er vel en av de som må miste lappen, ta livet av noen andre eller bli invalid før du lærer... utenlands og feit og lang motorvei kunne ikke la være xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Finnes ikke fallskjermer som holder vekta mi Joda Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 bitch...hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hehe Alt dette fallskjermsnakket fikk meg til å tenke på denne filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Haha! Good one, majuz! Lo høyt idet wickyfallskjermen dekka hele skjermen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Evt kan vel denne brukesHvis den andre dekket hele skjermen din så lurer jeg på hva denne gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Leste dere om hu som døde av fallskjerm som ikke åpnet? Under et rekordforsøk med omtrent 200 personer... Jeg tar ikke den sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 med min uflaks så punkterer nok skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg