Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Folk har jo forskjellige interesser...Hva jeg misliker eller du liker er vel hver vår mening... Jeg kunne aldri tenkt meg en E30 som kosebil..eller bruksbil..eller generelt... ja du skjønner...Men du hadde aldri solgt den for å kjøpe deg en stor mercedes veteran heller? En veteran/kosebil skal gi deg glede uansett om hun starter eller ikke...man skal alltid snu seg etter den når man parkerer..Man skal parkere den i synsrekkevidde om man er ute en tur en varm sommerdag... Man blir ikke irritert om den koker i varmen, eller at den sluker bensin...med en koseveteran bil har man alltid god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der. Hver gang jeg parkerer den så snur jeg meg 2-3 ganger og stirrer på den. Veldig ofte tar jeg bilder av den og.

Parkering planlegges alltid, og skal helst være i synsfelt eller parkert der ingen andre kan parkere.

Den har stoppet, og den har hatt en del småproblemer, men blir aldri sint på den...

Den gir meg glede !

 

Ser jeg begynner å skrive som en bitch, på tide å gå å legge seg...

 

God natt peeps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI rukket min datters fødsel om jeg var på havet eller no... Kona fikk sine første rier kl 0630 (da våknet jeg..hun hadde visst vært småkvalm og våken fra rundt 03 på natta).. 0700 ringte vi sykehuset.. 0715 dro vi hjemmefra (midt i rushen..lillestrøm til rikshospitalet) 0745 var vi på sykehust...0815 tok de første testene..09 var inne i fødestua.. og 1122 var jeg en lykkelig far... Lurer på om man kan komme fra havet og til riksen på litt over 4timer?...

Hehe, nei hadde nok ikke rukket det om vi lå å duppa i nordsjøen, lå til kai i Bergen.. Også brukte dama heldigvis lengre tid enn din :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ga du for den a? :) grattis!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tja. Mer en en seiko for å si det sånn... Men for meg er det verdt det. Feteste uret jeg noen gang har hørt om. Både historie og utseende.

Sent from the future.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tiden betalte man ekstra for alulister. Plastikklister var standard... :)

Jeg liker alu lister, da spesielt disse Postet bilde

finnes disse på nyere bmw? hadde slike på min e46

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...