wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Folk har jo forskjellige interesser...Hva jeg misliker eller du liker er vel hver vår mening... Jeg kunne aldri tenkt meg en E30 som kosebil..eller bruksbil..eller generelt... ja du skjønner...Men du hadde aldri solgt den for å kjøpe deg en stor mercedes veteran heller? En veteran/kosebil skal gi deg glede uansett om hun starter eller ikke...man skal alltid snu seg etter den når man parkerer..Man skal parkere den i synsrekkevidde om man er ute en tur en varm sommerdag... Man blir ikke irritert om den koker i varmen, eller at den sluker bensin...med en koseveteran bil har man alltid god tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Du sier noe der. Hver gang jeg parkerer den så snur jeg meg 2-3 ganger og stirrer på den. Veldig ofte tar jeg bilder av den og. Parkering planlegges alltid, og skal helst være i synsfelt eller parkert der ingen andre kan parkere. Den har stoppet, og den har hatt en del småproblemer, men blir aldri sint på den... Den gir meg glede ! Ser jeg begynner å skrive som en bitch, på tide å gå å legge seg... God natt peeps! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Jeg også ble litt følsom og glad i å taste...fakk detta...drepe no fucka homsefluer før jeg sovner! Blod på hånda as!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Og først nå har jeg fått med meg at hermanoo90 og noekult er to personer.. hahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Og først nå har jeg fått med meg at hermanoo90 og noekult er to personer.. hahhaWhat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Begge to hadde E30, nå fikk jo du solgt din da. Også så jeg at Hermano fortsatt hadde sin så da tenkte jeg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Folk er folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Jeg hadde ALDRI rukket min datters fødsel om jeg var på havet eller no... Kona fikk sine første rier kl 0630 (da våknet jeg..hun hadde visst vært småkvalm og våken fra rundt 03 på natta).. 0700 ringte vi sykehuset.. 0715 dro vi hjemmefra (midt i rushen..lillestrøm til rikshospitalet) 0745 var vi på sykehust...0815 tok de første testene..09 var inne i fødestua.. og 1122 var jeg en lykkelig far... Lurer på om man kan komme fra havet og til riksen på litt over 4timer?... Hehe, nei hadde nok ikke rukket det om vi lå å duppa i nordsjøen, lå til kai i Bergen.. Også brukte dama heldigvis lengre tid enn din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hva ga du for den a? grattis! Sent from my iPhone using Tapatalk Tja. Mer en en seiko for å si det sånn... Men for meg er det verdt det. Feteste uret jeg noen gang har hørt om. Både historie og utseende. Sent from the future. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Noen som har peiling på hvor mye foile som trengs til å foliere interiørlistene i en e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 aaawww...skal du foliere i karbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Ikke faen! Har lyst på blank svart, tror det passer bra med grått skinn. Nå er det alulister der og det ser dørgende kjedelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Før i tiden betalte man ekstra for alulister. Plastikklister var standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Før i tiden betalte man ekstra for alulister. Plastikklister var standard... Jeg liker alu lister, da spesielt disse finnes disse på nyere bmw? hadde slike på min e46 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg