Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen med peiling på cross her? Kunne tenkt meg å bruke noen kroner på en 450, men hva er det lureste valget?  30-40k er nok hva jeg tenker å bruke :)

Edit:
Utstyr går utenfor budsjettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å finne ut ka nummer dette er..

+393661513745

5 ubesvarte anrop.. ringer ofte.

+39 er fra Vatikanet visstnokk o.O

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

hahah, paven som vil ha noen ord med deg sikkert :P

 

Noen med peiling på cross her? Kunne tenkt meg å bruke noen kroner på en 450, men hva er det lureste valget?  30-40k er nok hva jeg tenker å bruke :)

Edit:

Utstyr går utenfor budsjettet!

til den prisen bør du få en veldig bra cross som ikke er så gammal :)

mitt valg til den prisen: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46694924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med peiling på cross her? Kunne tenkt meg å bruke noen kroner på en 450, men hva er det lureste valget?  30-40k er nok hva jeg tenker å bruke :)

Edit:

Utstyr går utenfor budsjettet!

 

Hvor åpen er bana du skal kjøre på? Har prøvd alle de ulike motoriseringene på vår lokale bane, og her ble faktisk 450 4-takt og 250 2-takt hakket for kraftig.. Kjekt med power, men når det blir for voldsomt i en trang bane, blir det bare travelt :) 

125 2-takt blir ofte for lite momentsterk dersom man drar på noen kilo ekstra, men 250 4-takt fungerer veldig bra som ett kompromiss!

 

Jeg har sverga til Yamaha når det kommer til Cross/Enduro, men veit mange i området her er veldig fornøyd med Honda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen som vil bli brukt mest er ganske så lang, mye sletter og lange svev er stikkordene  :)  
Har hatt 250 4-takt i tankene også, men så er dette med cross relativt nytt for meg!  Eneste tidligere erfaringer er da jeg forsøkte å starte opp som 14åring, og fikk låne 125SX og EXC ved noen anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen som vil bli brukt mest er ganske så lang, mye sletter og lange svev er stikkordene  :)  

Har hatt 250 4-takt i tankene også, men så er dette med cross relativt nytt for meg!  Eneste tidligere erfaringer er da jeg forsøkte å starte opp som 14åring, og fikk låne 125SX og EXC ved noen anledninger.

 

Åååhh, nei, da er power viktig! Godt å kjenne litt drag :P Sand eller grusbane da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til å ha campingvogn "fastlås" på campingplasser med terasse osv? Må vel være pga. penger å spare da en ikke må søke om noe som helst, da byggene virker til å være 20kvm? Noen som har forklaringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på GS nå blir nok nye felger heller, Men er det forskjell på felg DIM  eller er det kun dekkene som skiller prisen fra billigst til dyrest?

Vil tro det kun er dekkene, er vel 100kr prisforskjell på felgstørrelsene om du kjøper de løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som er gode på data? Trenger litt hjelp med å få trådløst nettverk mellom to bygg. Sliter med å få stabilt signal, har flyttet både kamera og router rundt omkring. Signalet skal bare gå fra et kamera i en fjøs til min router i hovedhuset. Jeg forstår at det er noe som heter "bridge". Er det en slags signalforsterker jeg kan bruke knyttet til min router? Send meg gjerne en PM så slipper vi å ta diskusjonen her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...