Tzunami Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 M5'n ble solgt i høst.. i år blir det ren banebil med bøtteseter, 4punktseler osv bytte clutch og stabstag for å få den så stiv som mulig pluss at jeg har noen ess i ermet på utseende og ytelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hjelper på å bytte clutchen for å stive av bilen altså? Det har eg ikkje hørt om før.. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 M5'n ble solgt i høst.. i år blir det ren banebil med bøtteseter, 4punktseler osv bytte clutch og stabstag for å få den så stiv som mulig pluss at jeg har noen ess i ermet på utseende og ytelse whaat, hva har du kjøpt deg nå? hvor er tråd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Jepp, samt det minsker luftmotstanden kraftig. Merket det nå som jeg har montert oppgradert clutch på min. Når fint 400 nå! Ingen vindsus heller M|Fjeld, Haukefer, wicky124 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har oppdaget at jeg er sukkeravhengig, drikker Cola som bare det, og blir trøtt sliten hvis jeg ikke drikker en på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Jo nå skal du høre flonoen, når man bytter clutch til en ny en, så gir det bedre balanse i bilen, som gjør at demperne må jobbe mindre for å holde marktrykket likt på alle 4 hjulene, dermet jobber de mer for å stive av bilen Haha neida, jeg skal bytte clutch.... også skal jeg bytte stabstag bak for å stive den opp mer whaat, hva har du kjøpt deg nå? hvor er tråd ? Tråd kommer etter påsken når bilen er "ferdig" venter fortsatt på deler, folie osv osv, men har et lager med deler liggende hjemme (som jeg har hver påske) så får vel kaste meg rundt når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hvilke ombyggingsmuligheter har E30 316i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Solgt BRZ, og latt alt gå til banebil blir en dødsrå sesong! men når sesongen er over får jeg fortsatt ikke kjøpt meg leilighet med det første Riktige prioriteringer ser jeg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Den var eldre en 1978 Var veldig vanlig å bruke som likbil i Norge en gang i tiden grunnet en enorm bakluke, helt umodifisert. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Andre generasjon ja, regnet med at du mente MK 3 Malibu jeg siden det er den modellen som er desidert mest populær i Norge. Da de var nye så kostet Malibu bare noen tusenlapper mer en Volvo 240 så det er ikke rart at disse solgte i bøtter og spann, kunne sammen med Caprice Wagon kjøpes som varebil og så hvor baksetene kunne settes gratis inn etter et år bare. Søstermodellen Oldsmobile Cutlass Cruiser var mist like populær, kunne også leveres med 5,7 liters V8er dieselmotor på 115 hester Skulle ønske de solgte litt flere vanlige amerikanske familiebiler i Norge, hatt lyst litt mere opp i trafikkbildet slik disse bilene gjorde på 70 og 80 tallet. Eller vi har jo forresten Tesla Modell S da, det er jo en amerikansk sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Spørr her før jeg oppretter tråd jeg.. Noen som har vært borti raslelyder fra girkasse etter montering av enkelmassesvinghjul? Kommer i alle gir og kun mellom 2200-2600rpm. Og kun med full gass. Trodde først det var eksoslekkasje, men alt er tett nå så er ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Klarer du å fange det på lydopptak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Som Fredrik 90 nevnte for litt siden, så er det kuleste med slike svære amerikanske "flak" de enorme forsetene! Kompis har 70-talls Dodge (aner ikke type, er firedørs sedan, men er visst en av kompaktmodellene) og når den fungerer på en solfylt dag er det lite som slår å sitte tre i bredden og putre rundt med verdens mest komfortable dempere (moderne Mercedes kan gå og legge seg!) og V8erens brumming! Omtrent den eneste kvaliteten jeg liker ved amerikanske biler; de kan late cruisere! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har oppdaget at jeg er sukkeravhengig, drikker Cola som bare det, og blir trøtt sliten hvis jeg ikke drikker en på skolen e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Som Fredrik 90 nevnte for litt siden, så er det kuleste med slike svære amerikanske "flak" de enorme forsetene! Kompis har 70-talls Dodge (aner ikke type, er firedørs sedan, men er visst en av kompaktmodellene) og når den fungerer på en solfylt dag er det lite som slår å sitte tre i bredden og putre rundt med verdens mest komfortable dempere (moderne Mercedes kan gå og legge seg!) og V8erens brumming! Omtrent den eneste kvaliteten jeg liker ved amerikanske biler; de kan late cruisere! 3 gutter i bredden foran er litt....gay.... Just sayin... e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har sittet på mye i Caprice Classic. Var en sladdebørse uten like, ble kjørt til barneskola i den av en "villig" far til ei i klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg