Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er greia med stance og syke hester under panseret når de aldri brukes? :)

Om 10 år kommer vi til å le oss fillete når vi tenker tilbake på Stance trenden, flotte biler som skraper bortover veien på understellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 10 år kommer vi til å le oss fillete når vi tenker tilbake på Stance trenden, flotte biler som skraper bortover veien på understellet...

Da ligger jeg 10 frem i tid. Syns sånn ser hel rævva og latterlig ut. Flott og senke bilen. Det blir mye tøffere. Men det går en grense på hvor lavt man kan gå før det begynner å bli teit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer opptatt av hvordan bilen min løper enn av hvordan den sitter.

 

Kan være tilbøyelig til å skjønne greia så lenge bilen ikke har noe annet gøy å tilby, men å amputere en BMW ved låra skjønner jeg ingenting av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt litt 125ccm 2-takt enduro sykkel?

Har kjørt lett-mc før, type honda nsr og aprilia RS, men har vurdert å skaffe meg en endurosykkel med skilt for å leke litt på vei/skogen.

Er det noe å satse på? (blir jo selvfølgelig ikke nedstrupet, men full effekt fra fabrikk, ca 38-42 hk)

Får du tak i for eksempel en ktm exc, husqvarna wr (ikke sms, de har kun ~28hk), husaberg, etc.. som er "ekte" fulleffekt og ikke "trimma" av en 17 år gammel sossegutt i en kjellerbod (som de fleste av disse syklane er) så er de jævli artige leiketøy. Kjørte litt med kompis sin lett trimma exc 125, gikk så og si likt som en fullcross 125, da er det morro :) fiser opp i 120-130, bare å mate på med gir :P men totaktere er lurt å ha tung dreving på når de ska brukas på vei, så du ikke blir liggans på så høyt turtall.. er kun derfor folk sier at crossere ikke tåler asfaltkjøring :P

Sendt fra min SM-G900F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får masse snaps av kompiser som er på hemsedal/gol etc.... altså..er det vanlig å dra på en ukes "vi er idioter på idiotfyllatur i påsken" ? Det floerer av dildoer og alkohol og veldig billige jenter som sluker disse dildoene!? folk drekker og danser og fester midt på dagen med ski-klær!!

Jeg forstår det sånn at poenget er ikke skitur, men partytur. Det er hovedmålet, hvis noen står på ski innemellom så er det ofte unntaket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ski tur til Hemsedal i vinter. Artig tur. Noen dager med slalom og afterski og party på kvelden. Ingen av mine klær har noe kjent merke. Fargene på klærne er heller ikke særlig flotte og moteriktige vil jeg tro. Arvegods funker utrolig bra. Jeg ver nok ikke så kul i klesveien, men jeg hadde det artig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...