Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vår familiebil har med et par veldig korte unntak hatt 15" felger de siste 25 årene. Det er ingen grunn til å endre på noe som faktisk er et veldig godt kompromiss i Norge/Danmark. Hadde jeg kjørt mer på Autobahn og sydlige breddegrader ville jeg nok ha valgt 17-18 tommere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiebilen min har 20tommer...

 

Det er ikke noe ålreit å kjøre med i det hele tatt. Hadde det vært bedre veier her, så hadde det vært helt greit, men 20" overlever ikke i Norge uten å bli seende ut som de er skadeskutt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farlig å montere x35i eksosanlegg på en x20d bil? BMW Norge mener at dette gir feil mottrykk og vil dermed ikke dekke noen garantier dersom det skulle skje noe..

"her snakker vi om en 435i eksos til en 420d.  Det er jeg ikke helt sikker på om er så lurt. Dette blir som å blåse blokkføyte gjennom en tuba. Tror ikke lyden blir så bra. En annen ting er at mottrykk heller ikke blir korrekt."

 

Hva syns dere?

 

Mottrykk på en turbobil? Det har jeg aldri hørt om skal være noen faktor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt steget inn i A4-bilenes verden, og er nå kamuflert på veien sammen med alle andre stasjonsvogner med diesel.

La meg presentere en hårete Mondeo med 1.6D på 115hk. Samme poteten av en motor som sitter i en haug av andre europeiske biler...

 

attachicon.gifMondeo.JPG

Slik kjører jeg på daglig basis, bare at jeg tror at min er fullspekket med utstyr. Heldigvis 2 liter med 140hk, og har til og med skinntrukket dashbord. Visste ikke at man kunne få det på slike "folkelige" familiebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik kjører jeg på daglig basis, bare at jeg tror at min er fullspekket med utstyr. Heldigvis 2 liter med 140hk, og har til og med skinntrukket dashbord. Visste ikke at man kunne få det på slike "folkelige" familiebiler.

Jeg griner litt når jeg ser på ting som er standard på vanlige folkebiler (noe så spesielt som FARGER! vs. Audi og BMW som har svart og hvitt som standardfarge bare...), men som koster MYE penger hos BMW ved nybilkjøp... Skikkelig dårlig, men det koster som kjent å være kar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så jææææævla mye kantkjøringer på de felga da jeg har litt vel mye dekkstrekk...Men felgene ble kjøpt med kantkjøringer, så har ikke brydd meg. Og ja, er null problem å kjøre i trikkespor etc..Kjører vel 50tusen iåret, 30tusen i sentrale strøk i oslo omegn...Null problem faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...