Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nytern, kjenner du noen Mohammed på Tynset? Ringte en som ville ha felger nå.. Dekkene var bedre enn jeg trodde Wicky. Var bare to av de som var noe slitt, men heller ikke de er dårlige. To var nye da jeg handlet bilen, i fjor fant jeg ut i sta :)

Tror jeg lakkerer de gunmetal og kjører med de på vinteren jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tommer en felg har er ikke så interessant. Jeg er egentlig mest opptatt av dekkprofilen. Minimum 55 profil er fornuftig på skandinaviske veier. Da har man normalt nok gummi under bilen til å stå imot elendig asfalt, piggdekkslitasje og huller i slitelaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ bytter nok dekk da... Er jeg rasist om jeg ikke liker å handle med folk som hverken klarer å snakke ordentlig eller skrive ordentlig norsk? Kjenner lysten ebber ut...

I noens øyne er du nok rasist da, i mine er du ikke det. Dem må tåle å høre hvor skapet skal stå som alle andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en Mohammed ringer og snakker flytende norsk er det ok... Men om jeg må bruke Google translate omtrent så blir det håpløst. Magefølelsen sier nei. Plutselig finner han ut at han ikke vil ha de etter at han har kantkjørt og herpa de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tommer en felg har er ikke så interessant. Jeg er egentlig mest opptatt av dekkprofilen. Minimum 55 profil er fornuftig på skandinaviske veier. Da har man normalt nok gummi under bilen til å stå imot elendig asfalt, piggdekkslitasje og huller i slitelaget.

Føler at 18" er fornuftig, og rundt 35 i profil er ikke galt. Er liksom et kompromiss for utseende og praktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en Mohammed ringer og snakker flytende norsk er det ok... Men om jeg må bruke Google translate omtrent så blir det håpløst. Magefølelsen sier nei. Plutselig finner han ut at han ikke vil ha de etter at han har kantkjørt og herpa de...

Nettopp! Der er jeg helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tommer en felg har er ikke så interessant. Jeg er egentlig mest opptatt av dekkprofilen. Minimum 55 profil er fornuftig på skandinaviske veier. Da har man normalt nok gummi under bilen til å stå imot elendig asfalt, piggdekkslitasje og huller i slitelaget.

Her må jeg si jeg er uenig med deg. Dekkprofil er avhenig av dekkbredde, så å si at 55 profil er ett minimum av hva som er fonuftig mener jeg er helt tullete. 

 

Har 225/50-17 på familie bilen (passat) og det er innenfor på alle punkter. Veldig komfertabelt, samt sitter knallbra og føles fint i svinger.

 

Edit: Kverulerer ikke kun for å kverulere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...