miklysa Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Skal senke E90'n i morgen. Åpnet bare panseret for å se på dempertårnene hvordan det er festet da jeg kun har senket en bil før og det var en Mercedes. Det jeg stussa på var at det var tre muttere på toppen av tårnet, men ingen i midten til selve demperen som det var på MB'n. På den måtte jeg bare løsne mutteren i midten så var demperen løs på toppen. Holder det å løsne disse tre på E90'n så kan jeg "dra" demperen og det styret nedover? Kjapt svar er høyt verdsatt
Jan Tore Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Det er ikke en slags kappe over midtskruen da? Det har vært det på både E36en og E39en jeg har hatt.
miklysa Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 faen, der sa du noe.. jeg går ut og sjekker med en gang!
Fredrik Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Sjekk stuket på denne: SYKT! Ser ut som en modellbil med fett stuk! Jeg har aldri helt skjønt greia med bagasjestativet. Det var ikke mange som kjørte rundt med dette da E24 var på markedet... og spesielt ikke på en E24...
miklysa Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Det er ikke en slags kappe over midtskruen da? Det har vært det på både E36en og E39en jeg har hatt. Hurra du hadde rett! Men dette ga meg et annet "problem". Må av med stabstaget og det er festet med torx-bolt. Sånn som stikker oppover om du forstår hva jeg mener. Pokker, får bli biltema da.
[space] Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Blir jo litt det samme som å kjøre en ny 6'er med bagasjestativ nå. Sjeldent syn... Folk med slik bil har en annen bil til langturer med mye oppakning.
fish Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Skal senke E90'n i morgen. Åpnet bare panseret for å se på dempertårnene hvordan det er festet da jeg kun har senket en bil før og det var en Mercedes. Det jeg stussa på var at det var tre muttere på toppen av tårnet, men ingen i midten til selve demperen som det var på MB'n. På den måtte jeg bare løsne mutteren i midten så var demperen løs på toppen. Holder det å løsne disse tre på E90'n så kan jeg "dra" demperen og det styret nedover? Kjapt svar er høyt verdsatt Løsne de tre mutterne og "dra" ned hele demperinnsatsen. Da tror jeg det meste er gjort.
Jordfræsar Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Tips om å fikse "ulyd" på demper når man vrir på rattet? Bare høyre framhjul. Er det tårnlageret eller foringa eller noe annet? Senkesettet ble montert november -ish 2010. Lyden kom da etter montering.
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Jeg ble endel fasinert av hun her, fin måte å lære noe nytt på, ikke t jeg fikk med meg alt men Ta en kikk på de andre videoene hennes også
Jordfræsar Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 will do winchæsta Er vel nok av BMW folk å spørre i morgen på treffet! hehe...
fish Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Tips om å fikse "ulyd" på demper når man vrir på rattet? Bare høyre framhjul. Er det tårnlageret eller foringa eller noe annet? Senkesettet ble montert november -ish 2010. Lyden kom da etter montering. Hvis du skrur opp volumet på bilstereoen til max, så vil du faktisk ikke høre "ulyder" fra bilen. Desidert den enkleste og billigste løsningen. Evt. en potet i hvert øre vil også gjøre susen.
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hehe, det regner jeg med. Kommer lyden oftere og muligens litt høyere når du svinger i en spesifikk retning? fish: Er faktisk en bekjent av meg som tenker sånn, haha. Morsomme er nå at traversen framme har knukket tvers av, men likevel bruker han bilen.
Jørgen Lie Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Helt enig med fish her.. Uten tvil den beste og rimeligste løsningen.. Har aldri hatt en eneste ulyd i noen av bilene mine, men har hatt stereo i alle
Jordfræsar Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Fasinert av hu her og jeg: http://www.youtube.com/watch?v=JQSCe8j3spw haha fish! @winch: ja mener den er mer fremtredende når rattet vris mot venstre.
Anbefalte innlegg