Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da kan du bare bestille nye blinklys med en gang :P For dem ryker garantert.

Blinklysa har faktisk holdt seg, vært forsiktig når jeg har tatt de av :)

Da er bilen min uten hovedlys :P

Nå er det bare å få demontert lyktene :)

Edit:

Boorte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok blitt lagt en god del penger inn i den bilen..men feil bil å legge så mye penger inn i spør du meg ;p

Synes å ta ut lyktene på en e36 i kulda og i en ikke så lys garasje er knote arbeid..

Uansett hvor mye penge er lagt i den bilen bøye den ikke verdt noe forde! Han kan kanskje få 100 av en tulling. Personlig syns jeg en orginal er mer verdt. Men er jo noen som liker Lambo-dører og krom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nok en eller annen pappa gutt som nettopp har fått lappen som har lyst på den ;p

Styla japser med masse hæst funker, men å la det gå utover en bmw..stakkars :(

Dette lover bra -Erik-! Men husker du åssen du fiksa den "hjemme-mekka" tåkelys koblingen din som du hadde før? Har så sykt lyst å få tatt meg en tur ut til fredagen, kan ikke dra til frankrike uten en første kjøretur med a seende sånn ut :D Blir jo gal av lengsel da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=26872861

Her er smart invisteringsobjekt!! XDXD

Hvis du blar ut den summen for en slik bil, så fortjener du nesten litt tyn. Se på alternativene. Porscher, Ferrarier, E46 coupéer og caber, nyeste C-klassen - faen heller, du kan jo gå til forhandlern og kjøpe deg en splitter ny kul bil og! Sirocco eller E90 f. eks.! Drøy pris for en slik cab... Et eksempel på hvor eieren bruker alt av midler, for å pøse på med "alt" som kan gjøres med en slik bil. Fancy lakk, dritstore felger, lambodører, overkill av chrome++ Resultatet av den strategien blir aldri, aldri bra. Også står det ofte "bilen får oppmerksomhet" men det er ikke alltid at det er beundring!

vel, jeg opplever at flere iranere kaller seg persere fordi det muligens har en finere klang og er litt flottere. Se på Aylar...hun kaller seg Persisk, men hun er fra Iran...men Perser høres unektelig bedre ut enn Iraner (uten at det er noe negativt ved å være ifra iran)..

Jeg har aldri møtt en iraner som liker å ble kalt arabere. Det er samme greia med berberne (stavet jeg det riktig, tro?) fra Marokko og omegn, som også ofte påpeker at de ikke er arabere.

Synes tvangsekteskap er schpa om man er dritstygg...

... og "schpaa" betyr på norsk?

Schpaa betyr "kul" eller "fet" eller "vakker", alt ettersom (på kebabnorsk). Legger til at det er døende uttrykk og brukes oftest av fjortiser på østkanten i Oslo... Rart å høre det igjen, ikke sjokkert over at det kom fra Wicky :lol:

noekult: En fantastisk bil... dumt med all tåken. Det er utrolig hva man kan kjøpe idag bare man har nok pæng på bok.

Mhm, gøy gøy gøy :D Synd med tåken ja. Bilen er laget av et håndplukket team med veldig profesjonelle og flinke folk - håper den tar innersvingen på konkurrentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...