Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Igjen...Midt på natten.... og hva har du med om han ønsker å herpe egen bil? La han nå gjøre det?

 

Typisk norsk bry seg mentalitet... om han herjer litt i en rundkjøring og fartsdumper nattestid...driter vel du i ?

Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Om han skal kjøre slik at han burde ha vært på en bane, så burde han det. Jeg driter i bilen hans men jeg ønsker ikke å bli truffet av den, den dagen han mister fullstendig kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener...men....kjørte ikke du litt over fartsgrensa i går? og uka før der igjen? Hva om dekket ditt eksploderer i det du forbikjører noen i 110 i 90 sona...og du går over i motsatt felt..og dreper noen? Jeg vil ikke møte deg lissom...

 

 

Ja det var ironisk ment... men jeg forstår poenget ditt..Men om vedkommende kjører sånn så la han nå gjøre det HAN vil med HANS bil og HANS førerkort...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker virkelig ikke sånna som deg når det gjelder sånt, 316.

Kanskje en grunn til at han gjorde det midt på natta da, nettopp pga det ikke skulle gå ut over andre enn han sjøl hvis han dreit seg ut..

og uansett, hva er vitsen med å anmelde noe sånt? selv om du vitner mot vedkomne i en evt rettsak så er det fortsatt ord mot ord med mindre du filma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte videre jeg :)! Hva skjer neste gang tror du? Eller om to år, eller om fire år? Hva hadde skjedd om det plutselig var et lite barn i nærheten av bilen?

Hva skjer om tanta di hadde kølle, da hadde hun vært onkel?

Er kanskje NETTOPP fordi han tar hensyn at han herjer litt midt på natta. Gud forby at man skal få lov til å kose seg litt med sin egen bil her på berget uten at folk moraliserer.... 

Kanskje www.kvinneguiden.no er et bedre forum for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det annerledes å kjøre ti kilometer over fartsgrensen (jeg følger alltid resten av trafikken) enn å kjøre slik som han gjorde, altså som en tulling.
Nei, jeg vil ikke la han gjøre det. Neste gang går det utover en uskyldig person, vet du hvor mange som har blitt drept eller lamme på grunn v hensynsløse tullinger i trafikken?

Ådne: Gidder ikke en gang å bruke energi på et så dumt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om tanta di hadde kølle, da hadde hun vært onkel?

Er kanskje NETTOPP fordi han tar hensyn at han herjer litt midt på natta. Gud forby at man skal få lov til å kose seg litt med sin egen bil her på berget uten at folk moraliserer....

Kanskje www.kvinneguiden.no er et bedre forum for deg...

Ja. Jeg må nok se å registrere meg der på bakgrunn av at jeg følger og ønsker at andre skal følge vegtrafikkloven, slik at jeg kan slippe å være redd for en tulling som mister kontroll på bilen sin og skader uskyldige.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del blir litt irritert når folk herreløse midt på dagen i masse trafikk. Men midt på natta, når de fleste ligger og sover? Tja, hvorfor skaffer de seg ikke en barnehage, som de har oppe i Andeby? Mye bedre løsning det.

Barnehage? Hahah, faens autokorrekt. Burnebane*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med 316. Det spiller ingen faens rolle om det er midt på natta eller midt på dagen, slik dustete idiotkjøring er totalt unødvendig (og ulovlig) og viser bare at du ikke er voksen nok til å ha førerkort...

De som mistet lappen av slik kjøring har jeg rett og slett null sympati for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...