Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig mange Ferrarier under hammeren på Økern bilauksjon denne helgen...

Er det Tommy Sharif sine? :P 458 Italia til 2.6 mill liksom...

Slik jeg har forstått det så har eiern av denne auksjonen en Ferrari samling som han nå selger deler av for å finansiere LaFerrari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at Tom som eier og driver Økern Bilauksjon har en fin ferrarisamling ja ;) de har ligget ute på finn flere ganger, men han har vel aldri gått ordentlig inn for å selge dem tror jeg ;) har jobbet litt for han tidligere, så har fått prøvekjøre de såvidt, når de fortsatt lå på Hasle/økern, nå ligger det jo på ensjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektroskandia og Albert (E Olsen).

Vi dro til Elektroskandia i dag, de leverte bare til bedriftskunder og på bestilling. Men stakk innom Würth på Løren og fant det vi leta etter :)

Tingene kostet dobbelt så mye som kjente merkevarer for privatmarkedet, men sikkert verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@316: så en sort e61 med //M emblem på rompa i Elverum. Ekte vare eller? Sorte felger var det vel og.

Vet ikke helt hvilken det var jeg... Hva tenker du med ekte? Ekte M-sport?  :iwant:

Ikke du som driver her og kapper kobber og stjeler om dagen noekult?  \:D/ Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du som driver her og kapper kobber og stjeler om dagen noekult? \:D/ Hehe

Firmaet til fattern skal demontere nedlagt fabrikk som vi har kjøpt, det er shitloads med kabel der - fra produksjonsanlegg til under bakken - noe kobber og latterlig mye aluminium. Ren cash, trenger ikke å stjele noe som helst ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...