Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Veldig mange Ferrarier under hammeren på Økern bilauksjon denne helgen... Er det Tommy Sharif sine? 458 Italia til 2.6 mill liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Veldig mange Ferrarier under hammeren på Økern bilauksjon denne helgen... Er det Tommy Sharif sine? 458 Italia til 2.6 mill liksom... Slik jeg har forstått det så har eiern av denne auksjonen en Ferrari samling som han nå selger deler av for å finansiere LaFerrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Og da er Økern bilauksjon egnet fora for en seriøs handel? For all del, men virker litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 det lurer jeg også på...Hadde heller tatt "innbytte" hos autostrada eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Brått la jeg sotefilm på bakvinduene på Merca.. Sist gav jeg opp, og vi var to stk. Denne gangen kastet jeg det på uten problemer Lurer på hva det skyldes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 det lurer jeg også på...Hadde heller tatt "innbytte" hos autostrada eller no... Autostrada har vel kun fått to LaFerrari, så han må nok skaffe bilen igjennom andre kanaler tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Stemmer at Tom som eier og driver Økern Bilauksjon har en fin ferrarisamling ja de har ligget ute på finn flere ganger, men han har vel aldri gått ordentlig inn for å selge dem tror jeg har jobbet litt for han tidligere, så har fått prøvekjøre de såvidt, når de fortsatt lå på Hasle/økern, nå ligger det jo på ensjø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Elektroskandia og Albert (E Olsen). Vi dro til Elektroskandia i dag, de leverte bare til bedriftskunder og på bestilling. Men stakk innom Würth på Løren og fant det vi leta etter Tingene kostet dobbelt så mye som kjente merkevarer for privatmarkedet, men sikkert verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg kunne hentet for deg på Elektroskandia forsåvidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg kunne hentet for deg på Elektroskandia forsåvidt.. Hastet litt, måtte ha senest på lørdag, men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 All den praten der minte meg om filmene på YouTube hvor en er av en råner på natta i rundkjøring og ender oppå midtrabatten. Og den andre filmen er av råner'n fra Fauske. Den "dokumentaren"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 @316: så en sort e61 med //M emblem på rompa i Elverum. Ekte vare eller? Sorte felger var det vel og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 @316: så en sort e61 med //M emblem på rompa i Elverum. Ekte vare eller? Sorte felger var det vel og. Vet ikke helt hvilken det var jeg... Hva tenker du med ekte? Ekte M-sport? Ikke du som driver her og kapper kobber og stjeler om dagen noekult? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Var et type krom merke og ikke det med farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Ikke du som driver her og kapper kobber og stjeler om dagen noekult? Hehe Firmaet til fattern skal demontere nedlagt fabrikk som vi har kjøpt, det er shitloads med kabel der - fra produksjonsanlegg til under bakken - noe kobber og latterlig mye aluminium. Ren cash, trenger ikke å stjele noe som helst ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg